• steen

Bad kallar ni er mage/bebis?

Som rubriken lyder...

Vi har börjat kalla den för Gunvald av någon ful anledning , annar mest bebben

ni då?

• Svar på tråden Bad kallar ni er mage/bebis?
  • steen

Gelehallon82 - helt otroligt , haa va kul. Tänk om det blir två Gunvalds... det är ju just detta som många har skrivit att man har ett "skämtnamn" som man till slut nästan fastnar för. Får hoppas att speciellt min man inte fäster sig allt för mycket - För Gunvald kan jag bara inte tillåta... Men än så länge får det vara så

• steen
    Svar på #103
    Daniella78 skrev 2008-11-23 18:10:58 följande:
    Hos oss ligger det en liten Carl inuti.Det är tänkt att det även blir hans riktiga namn.Vill dock inte ha en "Kalle" i folkmun. Men risken är överhängade antar jag.
    Såg ett citat på ditt inlägg, att det lär bli kalle bland kompisar osv... som det säkert blir men annars så kanske barnet gör som jag när jag var liten... jag svarade bara ifall de kallade mig Madelene, sa någon Madde - vände jag bort huvudet. Mina föräldrar tyckte det var lite pinsamt, för det kunde uppfattas som väldigt nonchalant o ouppfostrat, men jag hade rätt stark vilja, så till slut var det ingen som sa Madde. Detta var när jag var mellan 4-7 år kanske, idag säger jag nog mest Madde själv. Haaaaa

Lite kul...
Svar på tråden Bad kallar ni er mage/bebis?