• Meduziz

Bad kallar ni er mage/bebis?

Bebus, Bebut, Ooobubbe, Ninjan, Liten och Leif-Jenny.

Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
  • Meduziz
    Team J skrev 2008-12-01 11:46:00 följande:
    Vi har en bok hemma där det visar hur bebisen växer, o där relaterar dom längden med frukter. Så efter varje vecka så kallar min sambo bebisen för något annat. Det började med bönan, hallonet, jordgubben (gubben), plommon, kiwi. osv osv. Så min Min sambo säger frukterna och gubben eller Jens Jr (Jens heter min sambo). Han kallar även bebisen för "Första Femman" (hockey), då jag var så nevös först att de skulle vara fler än en i magen, så han retades lite o sa att de bodde fem bönor i magen. Jag säger bebis eller lillen. :)
    Vi läste oxå någon bok där de jämförde bebisen med frukter och just den veckan var vår lilla sötnos stor som en jordgubbe.
    Sedan dess kallar pojkvännen bebis för "Oobubbe".
    Nu är vilden allt annat än stor som en jordgubbe. Mer som en vattenmelon. *pustar lite*
  • Meduziz

Det har tillkommit nya namn nu.
    Minigrisen (kallar pojkvännen för Gis) och lillmonstret.
    Ninja-pyr kallar jag den oxå då mina blodvärden och järnvärden bara sjunker. Alltså måste det finnas en liten vampyr där inne som snaskar i sig allt mitt blod.
    Ninjan är den enda där inne så då MÅSTE det ju vara en Ninja-vampyr = Ninja-pyr

• Meduziz
    Team J skrev 2008-12-01 12:02:27 följande:
    Haha, va roligt att min sambo inte är ensam:P Han fråga sist o undra...när blir det en Nannanass (Annanas), för det skulle bli kul tyckte han. haha. Lycka till med Melonen;) *längtar dit jag med*
    O Nej
    Haha! Min kille frågade oxå om just ananas! Va knäppt!
    Fast han sa inte nannanass utan Stefanananananas. (fråga mig inte! )
    "Så först... är det ett bär då? Hmm. Sen jordgubbe. Kiwi. Apelsin. Grapefrukt. *funderar en stund* Fruktsallad i magen! *Glatt flin*"

Män
  • Meduziz
    Team J skrev 2008-12-01 12:22:01 följande:
    Vi verkar ha killar som har ett eget språk :). Haha, men jag har så kul över det. Han får mig o skratta och det är huvudsaken. haha..ja, en riktig salig fruktsallad blir det:) Jag går in på persika på torsdag:)
    Haha, ja Samma sak här. Magen skumpar av skratt för det mesta.

Aaaw! Persikomage.
    Då är det inte långt kvar tills det är melonmage!
    Det bara exploduttade (ännu ett pojkvänsord) så var magen stor.
    Lilla Oobubben växer så att det knakar. Har redan lindat pappa runt sitt lillfinger
  • Meduziz
    Team J skrev 2008-12-01 12:44:24 följande:
    Haha, det är skönt o skratta nu oxå. Även om sambon jobbar o står i. hihi. Roliga är dom iaf när de gör som de gör. Ja jag hoppas verkligen det. Längtar tills jul, då vi ska hem till alla familjerna runt om i landet. Får hoppas att magen växt lite då:) Den börjar puta lite, o man är redan stolt som en tupp:) Ler, att något så litet kan linda en runt dens finger. Helt otroligt:)
    Då kommer ni antagligen få en massa namnförslag av folk och de kommer säkerligen ge små smeknamn till magen
    Både på gott och ont.

Ja att man kan vara så stolt över en utstående mage?!
    Annars brukar man vilja dölja magen om det putar lite och nu är det ens finaste kroppsdel

Jajamen. H*n vet hur man gör.
    Pappas lilla Oobubbe.
    Han brukar alltid stanna mig när jag ska gå förbi honom och sedan tar han tag i magen och pratar in mot bebis. "Oobubbeeeeh! Hör du pappa?!" Så får han en spark som svar och då riktigt SER man hur han smälter
  • Meduziz
    Team J skrev 2008-12-01 13:00:53 följande:
    haha, precis, enda gången i sitt liv som man vill bli tjock:) Inget man väljer annars riktigt. naaw va gulligt! ännu kan vi ju inte känna sparkar, men längtar sååå mycket! När kände du dina första gången? Om Min sambo retas med mig, o jag skriker ( får gäll röst ibland) haha, då böjer han sig ner o säger "nu skriker hon igen" haha. Men en sån där fånig röst.haha. Det är så gulligt, o då skrattar jag ännu mer o skriker. haha.
    Ja Välkommet knubb

Aaaw
Svar på tråden Bad kallar ni er mage/bebis?