• Essi73

Minnas tjejer X

Lite snabbt bara:
    Rossy, overall + vantar. Våra vantar är från Coop, outstanding! Tumvantar och dagis vill inte ha ngt annat. Träning ger färdighet att få till det hela rätt.
    Jag köpte sen ett par tumvantar på PoP eftersom de har blixtlås på sidan = lättare att få in handen. Trodde jag. De är lila lätta/svåra att få in handen i. Däremot kan jag tänka mig att de är lite lite varmare än Coops pga stoppningen; "Thinsulate" är de i PoPs. Liksom Bolls apdyra overall.

På tal om mage så vet jag EXAKT vad ni snackar om, v5-13 magen skämtar man inte bort! Magen kommer *puff direkt* now a days

-Och PUSS till T så att han kryar på sig. KILLEN!!!

-Och en till Maja med

• Essi73

lila lätta = lika lätta

Däremot undrar jag över Minnas/Ökis kängor. Misstänker att Ökis är kanonvarma och bra med tanke på att det är mer snö där än här.

• Essi73

Minna strålande! Boll har yllesockor han också + ett par tjockare utanpå.. jag misstänker att kängorna kanske är lite för små. Eller äh tja, kängorna i sig inte är tillräckligt varma helt enkelt. De är som sagt ute jätte mycket här.

Meleah f'låt bejb men jag fnissar igenkännande.. som sagt, gravidmagen är inte att leka med den här gången. Jag vill minnas att du och jag svullnade upp på ett lknande vis förra gången Om du vandrar min väg den här gången igen så håll i dig; mindre blir det inte. Vi får förlita oss på alla andras fina ord om att gravida kvinnor är jätte vackra! (J fick övertala mig senast igår).

• Essi73

Förresten, en till fråga!
    Köket, alltså lekköket som vi pratade om här om dagen/veckan. Var i all sin dar hittar man den?
    Googlar men hittar inte riktigt.

• Essi73
    Minna72 skrev 2008-11-23 11:50:26 följande:
    Visst måste det vara Brio?
    Nej, inget måste.
    Nu hittade jag på Toys are Us, ju mer den låter ju roligare tycker nog PilleBoll *s*
    http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=wwphtp#/page90/

MEN jag hittade också THE julklapp så det blir den... En dammsugare! Jaa jag veeet, men han verklien rådiggar vår stora Det blir den och så en kassa apparat som finns nere i Gbg som han bara älskar också. Kassan finns på samma sida som spisen, dammsugaren på sid. 91.
  • Essi73

Meleah, jag skulle faktiskt inte förlita mig på ett tidigare köns(halvt)bestämmande innan rutin-ul. På tjejerna så kan könsorganet vara så svullet att hon kan misstas för en kille. Nu är jag ingen expert alls men av allt jag har läst så rekommenderar man v24 och framåt för "bäst" resultat.

Vad roligt att ni skall kolla under ul ni med -Säger nyfikna jag!

Och *s* big pregnant mamas är de vackraste Vi tog bilder ute i snön idag och jag ser att jag är exakt lika svullen som sist.. ha det som tröst, du är inte ensam

• Essi73

Meleah, 18+2 enligt sista mens båda gångerna.
    Med Boll gjorde vi en 3/4-D i vecka tjugo......minnsintenärmensent.

• Essi73

Snöstorm och trafiksituationen Stockholm lär inte att vara att leka med imorgon. Har bestämt att jag inte åker förän efter 09.00, mot 06.50. Måndagar är hemskast, alla som veckopendlar drar sig in mot staden.
    Våra fönster är alldeles vita av sön, jätte mysigt!

Meleah hmm v28 känns igen. Vilket bajs att de är så aviga mot att tala om hos er. What's up with that liksom??

• Essi73

PEss, du ställer frågan till den mest Jag-Äter-vad-jag-vill-människan på tråden. Mozza har jag ätit men inte i mngder eftersom den inte riktigt hör till favoritosten så. Däremot hade jag liksom sist en brie-period, så Brie har jag ätit gott utav.

Meleah, *slår mig för pannan* sicka puckon, sorry för åsikten men seriöst. Sura över det liksom. Jag tror att de bara har gjort det till en grej. Stööön!

Naffe, g'natt och kör försiktigt imorn om du kör!

• Essi73

Moorrn bejbs!
    Jaaa vilket snölandskap det är här nu J och jag firar 3 år som gifta så han kom in med en kopp kaffe och en Lussebulle och väckte mig i morse. En liten gest men åh så happy jag blev! Sen att komma upp till detta vita, ja dagen är spikad som kanon helt enkelt *Kär*

Jag jobbar hemifrån idag, bilen får faktiskt stå. SÅ bra betalt har jag inte att jag beger mig ut i trafiken i onödan så jag jobbar hemifrån.
    Bolls avdelning fick vara inne idag, lättnad känner jag. Små 80cm långa människor blåser ju bort i det här vädret. Små paket som står där med armarna rätt ut och undrar vad allt skall vara bra för *s*

Igår lekte vi jätte mycket i snön förresten, brake thruogh för Boll som åter igen undrade vad det där vita skulle vara bra för. Men hyst upp i luften, flygplan med landningar i snöhögarna och smaka på snön gjorde succé och han hade askul.
    Fick således tillfälle att stortesta kläderna:

Overall, PoP - MVG. Han var varm, torr och absolut nöjd
    Tumvantarna Coop - IG på värmen/G på torrhet. Hans fingrar var dökalla trots att vantarna var torra på insidan.

Oj oj nu får jag kila, vi skall ha telefonmöte strax..

Ses! 

Svar på tråden Minnas tjejer X