Minnas tjejer X
Ja, tjejer, vad ska jag säga...

BF-listan:
JJ: 21/1 tjej
FISK: 30/1 tjej
Cirkel: 16/2 ev tjej
Joffe: 23/2 kille
Essi: 2/4 tjej
Öz:2/4
Kun: 12/6
Pess: 20/6
Förväntan:29/6
Rossy: 14/7
Serendipity: 22/7
Meleah: 27/7
Ja, tjejer, vad ska jag säga...

BF-listan:
JJ: 21/1 tjej
FISK: 30/1 tjej
Cirkel: 16/2 ev tjej
Joffe: 23/2 kille
Essi: 2/4 tjej
Öz:2/4
Kun: 12/6
Pess: 20/6
Förväntan:29/6
Rossy: 14/7
Serendipity: 22/7
Meleah: 27/7
Pergotime it is. Gravid på första kuren, precis som förra gången. Är det inte helt sanslöst?? Min gyn sade att jag var en "vandrande reklam för Pergo"
Eh, jo det var såhär att sambon och jag gick till doktorn och fick Pergotime va...
Jag mår förresten jättejätteilla. Har fått Lergigan Comp nu, så nu är jag på jobbet. Det här är sjuHUNDRA resor värre än graviditeten sist ![]()
maja: bra fråga. Har regeringens förslag trätt i kraft, att SGIn beräknas på de senaste 12 månadernas arbete?
Teodor fick en rosa dammsugare när han fyllde ett. Fast den hade han sönder inom ett år. Han är väldigt förtjust i dammsugning, men numera använder han den riktiga varan. Lite tung tyvärr. Dessutom har han en "Dusty the cleaner", en talande stådammsugare. http://kidzshop.jetshop.se/default.aspx
fan Pess
Nafrung: Teodor började prata när han var 22 månader. Innan dess sade han bara "där". Det var alltså det enda ordet han sade. Inte ens "mamma" eller något fick vi höra. Nu är han 2 1/2 och på dagis är de imponerade över hans ordförråd och kommunikation. Så kan det gå.
Ja, Teodor gick ju från ingenting till fyraordsmeningar direkt. "Titta mamma där snö" var väl bland det första han klämde ur sig.