• Anonym

äckliga fula barn

Min dotter har världens fulaste kusiner. tjejen är 11 och klär sig som en billig pundare och grabben är så j-vla fet sitter bara inne och äter och rör sig inte.
    Jag vill inte att min söta dotter umgås med dom.
    Men hennes pappa säger att släkter har rätt att träffa henne. Vadå för rätt? Bara för att man är släkt är det inte säkert att det är bra sällskap.

Har min dotter varit där så kommer hon hem med något skräp som hon säger att hon fick av tjejen typ smink och jag tycker att hon är för liten och att jag inte vill att hon ska leka med det. ok att kusinerna får men jag vill inte att hon ska.
    Hatar dom fula barnen så otrolig.

Vill tillägga att dom två är dom enda barn jag hatar!

Man måste väl kunna välja umgänge??

• Svar på tråden äckliga fula barn
  • Mallory

har du pratat med dessa barn? så länge dom är snälla mot din dotter borde dom absolut få träffas, hur dom ser ut är ju inte deras fel........hm

• grodanboll85

Men kan din dotters kusiner rå för att de hamnat i den familjen å blivit så som du beskriver dem? Varför särbendla vissa barn alla barn har all rätt å vara precis som dom är herregud de sjukaste jag hört på bra länge. De är väl ändå inte utsidan man går efter utan vad som finns innanför de har säkert lika fina hjärtan som din dotter. Spelar roll om vissa klär sej som pundare m.m alla har hjärtan oxå oftast hjärtan av guld

• Anonym

Men måste man umgås bara för att man är kusiner. Jag gillar dom ju inte

• snapdragon

frågan är väl snarare om dina barn gillar dem?
    eller får de bara umgås med barn DU tycker om?

Anonym skrev 2008-11-23 19:38:43 följande:
  • grodanboll85
    Anonym skrev 2008-11-23 19:38:43 följande:
    du gillar dom inte nee men dina barn gillar säkert sina kusiner!!!!!
  • Anonym

Man måste ingenting. Men ens val har konsekvenser. Tänk på det när du väljer.

• redneck girl

låter lite starkt att du hatar dom.han kan väl inte bli hatad för han är fet?! föräldrarna borde väl hjälpa honom istället.dom kanske tycker din söta dotter är ful med,vem vet.många 11 åringar har en egen klädsmak (vänta får du kanske se).smink kommer förr el senare med i bilden.jag tror att du kanske hyser agg mot föräldrarna.visst kan du välja umgänge åt dina barn,tills dom säger i från själv.jag menar så länge folk lever lagligt inget knark,supande osv så vad kan det göra om hon träffar sina kusiner i bland.om nu pojken spelar tv spel el vad han nu gjorde borde hans föräldrar sätta stopp.jag tycker du verkar lite väl elak.och varför vara anonym,du står väl för dina åsikter?

• thissan
    Smurflovve skrev 2008-11-23 19:37:30 följande:
    Gud...varför ge denna människa uppmärksamhet?Mycket töntig tråd...
    Håller med....det här var något av det barnsligaste...
  • Anonym

Jag måste bara fråga hur du kan säga sånt om barn? Gör dom illa din dotter med deras "fulhet" ?

Svar på tråden äckliga fula barn