• Anonym (Strumpisen)

Tänd att ha på mej strumpbyxor

Jag är en kille på ca 35 år som har märkt att jag blir grymt tänd av att ha tjocka strumpbyxor eller kalasbyxor på mej! Det började för ett par år sedan då min sambo lånade ut sina kalasbyxor (tjocka ribbstickade strumpbyxor i bomull) till mej då det var kallt ute en dag och jag inte hade några varma kläder, jag tyckte först att dom var sköna och praktiska men efter ett tag märkte jag att jag blev riktigt tänd av att ha på mej dom under jeansen. Nu har jag flera egna par som min tjej köppt till mej. Är det fler än jag här som blir tänd av att ha strumpbyxor på sej?
    P.s Jag tänder absolut inte på att ha andra tjejkläder på mej, så jag är knappast transa. D.s

• Svar på tråden Tänd att ha på mej strumpbyxor
  • Anonym

Jag kan också tycka att just strumpbyxor är lite tändande. Det är något ovanligt över dem. Festligt. Oåtkomligt.

Hade tyckt att det vore väldigt roligt om min man hittat en lite fetisch ärligt talat!

• Anonym (Strumpisen)

På en kille också?

Anonym skrev 2008-11-24 00:19:45 följande:
    Jag kan också tycka att just strumpbyxor är lite tändande. Det är något ovanligt över dem. Festligt. Oåtkomligt. Hade tyckt att det vore väldigt roligt om min man hittat en lite fetisch ärligt talat!
  • Anonym (Strumpisen)

Jag vet inte men jag är ju uppväxt med dom som barn så jag säger ju det....Mamma tvingade mej och jag hatade dom då...

JAG är BÄST skrev 2008-11-24 00:16:29 följande:

Säger man kalasbyxor idag Det ordet borde vara utdött för lääääänge sen
  • Anonym

Anonym (Strumpisen) skrev 2008-11-24 00:24:16 följande:

På en kille också?
    Ja, min man är kille, sist jag kikade! Nu funderar jag på hur han kanske skulle klä i stay-ups.. Tack för den inre bilden! Nice!
  • Anonym (Strumpisen)

Jo det förstog jag att han är, men brukar han också ha strumpbyxor?

Anonym skrev 2008-11-24 00:27:13 följande:
    Anonym (Strumpisen) skrev 2008-11-24 00:24:16 följande:
    Ja, min man är kille, sist jag kikade! Nu funderar jag på hur han kanske skulle klä i stay-ups.. Tack för den inre bilden! Nice!
  • Anonym

Min man tycker om att ha strumpyxor pa sig. Jag kopte flera par i stor storlek till honom. Nar han har pa sig dom far jag lov att binda honom och smeka honom utanpa strumpbyxorna tills han inte kan halla sig langre. Mums!

• Shadilly
    JAG är BÄST skrev 2008-11-24 00:16:29 följande:
    Säger man kalasbyxor idag Det ordet borde vara utdött för lääääänge sen
    MÄH! Försvara kalasbyxan, låt den inte dö uuuuuuuut!
    Condemnant qui non intelligent
  • Anonym

Anonym (Strumpisen) skrev 2008-11-24 02:17:31 följande:

Jo det förstog jag att han är, men brukar han också ha strumpbyxor?
    Nej, han har inte strumpbyxor, men som jag skrev hade jag inte haft något emot att han velat ha det. SKa föreslå lite stayups ikväll.. Mina svarta ska han få sätta på sig! =)

Hade klart gillat kalasbyxor på honom också...
  • SCSI

Ooooh, jag hade ett ex som var sjukt snygg i stayups!!

Det är väl bara att gratulera till att TS hittat nåt så enkelt som är upphetsande!

...jag hörde från en norsk kvinna att det är rätt vanligt med stickade långkalsonger (såna med fötter) på vuxna män i norge. Hon saknade det bland svenska män, som verkar föredra långkallingar med dålig passform.

• Anonym

Finns säkert en massa män som uppskattar det TS! Om du njuter av det så är det väl inget problem? Du är inte "konstig" för det, många av oss har ju våra små böjelser och så länge det inte skadar någon annan eller en själv, så är det väl ok.

• Anonym (Strumpisen)

Det är precis som i Tyskland, där är det jättevanligt med kalasbyxor för killar! Jag har beställt flera par därifrån och dom finns i alla möjliga färger, inte bara i svart, vitt och grått som i Sverige.

Klart att vi ALDRIG ger upp kalasbyxorna!

SCSI skrev 2008-11-24 12:20:59 följande:
    Ooooh, jag hade ett ex som var sjukt snygg i stayups!!Det är väl bara att gratulera till att TS hittat nåt så enkelt som är upphetsande! ...jag hörde från en norsk kvinna att det är rätt vanligt med stickade långkalsonger (såna med fötter) på vuxna män i norge. Hon saknade det bland svenska män, som verkar föredra långkallingar med dålig passform.
  • Anonym (Strumpisen)

Ingen mer?

• Anonym (Strumpisen)

Nähä...

Svar på tråden Tänd att ha på mej strumpbyxor