Bredbandstelefoni Telia
Hej!
Har en fråga till er som har bredbandstelefoni. Fungerar det bra eller finns det några nackdelar jag behöver känna till innan jag tecknar avtal? Är tacksam för alla synpunkter.
Hej!
Har en fråga till er som har bredbandstelefoni. Fungerar det bra eller finns det några nackdelar jag behöver känna till innan jag tecknar avtal? Är tacksam för alla synpunkter.
Jag har bbt hos Tele2, funkar sådär. Vi har haft mycket strul med att det inte fungerat men nu var det ett tag sedan sist. Det är mycket billigare än vanlig fast telefoni men tänk på att det inte fungerar om inte bredbandet fungerar eller vid strömavbrott. Kvalitén på telefonin beror också på vilken hastighet du har på bredbandet. Jag ångrar inte att jag gick över till bbt, jag har idag inga fasta avgifter för telefonin men var beredd på att det kan bli en del teknska problem.
Annat att tänka på är att sos alarm inte kan spåra samtalet om det skulle behövas. Det kan vara en _stor_ nackdel.
ladyrosenfjoll skrev 2008-12-14 14:26:14 följande:
Deras eget uttalande. De har gått ut med det vid flertalet tillfällen, bla i nyheterna på TV. Borde stå om det på deras hemsida.