• Anonym

Så blev man "dumpad" igen!

Jag ger upp de jag med...
    Jag ger upp precis allt och får inse att vissa bara inte hittar den där killen att dela livet med

• Anonym

ge inte upp tjejer jag har mött puckon d¨r också men jag mötte även min nuvarande fästman och blivande pappa till vår son.
    Vi träffades för två¨år sen även fast alla förhållanden har berg ådal bana är vi idag förlovade och ska ha barn i feb och håller ¨på att bygga vårt hus för vår lilla familj:)turen kommer när du minst anar

• Anonym

fukosera på annat än bara killar.

• Anonym

men herregud man kan väl inte bara bli desperat efter killar tjejer det kommer:)

• Anonym

en grönsak skrev 2008-11-24 14:06:16 följande:

lätt att säga,jag behöver närhet,nån som bara kramar om en och ligga o mysa,lätt för folk som har nån kille att säga!
    handlar inte om det handlar om att är man för desperat kommer endå det inte att funka jo kanske en vecka.
    Det handlar om att älskar dig först innan du kan älska nån annan.
  • Anonym

en grönsak skrev 2008-11-24 14:46:46 följande:

Jasså du? Jag är mest frustrerad över allt som händer! Jag fattar INTE vad jag gör för fel,när ska jag få det att funka? Det handlar inte så mycket om att jag jagar killar utan att när jag hittar nån så blir man bara besviken och utnytjad känns det som!Är det ingen som förstår min fråga egentligen?
    när man slappnar av kommer allt naturligt du kommer hitta den rätta för dig men kanske inte idag och kanske inte på dating sidor . mkt puckon där ute man får vara försiktig.
  • Anonym

en grönsak skrev 2008-11-24 14:49:55 följande:

Svar på #15Det där är inte riktigt sant! Tror jag har skrivit det förut! Det stämmer inte riktigt att man inte kan älska nån annan om man älskar sig själv,finns många ex på tjejer med dåligt självförtroende som inte gillar sig själva som hittat nån att älska och som älskar nån!Så att även om man går runt o mår skit så kan man hitta nån!
    nån kan du alltid hitta om du bara vill ha närhet från VEM SOM HELST JA.
  • Anonym
    Svar på #1
    jo tack..jag är gift men jag ger upp jag med....det finns ingen sann kärlek....jag önskar jag inte hade gift mig och skaffat barn med min man.....nåväl lite för sent....
Svar på tråden Så blev man "dumpad" igen!