Inlägg från: Anonym (sofia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sofia)

Så blev man "dumpad" igen!

en grönsak skrev 2008-11-24 13:55:01 följande:

Men ärligt,vad gör man för att resa sig upp igen efter så många nedeslag och hur förklarar man hans beteende?
    Skit i hans beteende. Ge upp ett tag, lägg ner letandet. När den rätte kommer så får du nya krafter Det är ingen mening med att leta. Han kommer när han kommer, man kan inte skynda på det

Dejtingsidor kryllar av folk som är desperata av olika skäl (såklart inte alla) så det är inte så lätt där heller.
  • Anonym (sofia)

en grönsak skrev 2008-11-24 14:03:28 följande:

Anonym (sofia) skrev 2008-11-24 13:59:51 följande: Känns bara som att jag inte duger till nåt,som att det är nåt fel på mig för att ingen stannar! 3 stycken,va tusan? finns de som träffar rätt på en gång,vad gör de för rätt? Hur man än gör så går det åt pipan,ligger med han,inte ligger de drar iaf!
    Jag tror att mycket av problemet ligger där. Du vill det för mycket, du anstränger dig för mycket. Koncentrera dig på att må bra själv, vara nöjd och glad i ditt eget sällskap. Sen när du träffar en kille så är han bara en bonus i ditt liv.
  • Anonym (sofia)
    Anonym skrev 2008-11-24 14:52:41 följande:
    en grönsak skrev 2008-11-24 14:49:55 följande: nån kan du alltid hitta om du bara vill ha närhet från VEM SOM HELST JA.
    Håller med. Men har man dålig självkänsla så nöjer man sig oftast bara för att ha NÅGON. Man gör bättre val för en själv när man är trygg och säker i sig själv.
  • Anonym (sofia)

en grönsak skrev 2008-11-24 14:53:10 följande:

Det är det,det spelar ingen roll hur jag beter mig,alltid är dt nåt som de inte tycker stämmer,känns rätt bla bla bla! Så att avslappnad eller spänd,har inte funkat!
    Men TS så är det för alla. Bara du är dig själv så killen ifråga älskar ditt riktiga jag så kommer du hitta rätt. Men det tar tid, man träffar ju en massa på vägen som det inte stämmer med. Du måste släppa lite på otåligheten och ta det som det kommer.
Svar på tråden Så blev man "dumpad" igen!