• overdose

Så blev man "dumpad" igen!

Har du testat att försöka träffa någon på andra sajter?

Jag vet flera som träffat varandra genom spelsajter t. ex. Ställen som betapet eller vetgirig. Kanske om du skulle försöka med något sådant? Då kan du koncentrera dig på att ha kul. Med lite flyt hittar du en som gör dig glad och som vill spela andra spel också ;)

Jag har träffat sju tjejer på det viset och blivit åtminstone god vän med dem.

En annan sak... 3 stycken är faktiskt inte så många. Du kan helt enkelt ha haft otur. Och de som träffar rätt har kanske haft flyt. Om man tänker sig att flera tusen möts på en dejtingsajt måste det ju funka för några.

• overdose

Ah...

Killar är inte så mycket annorlunda än tjejer. De vill ha roligt och tänder på självsäkra tjejer som får dem att skratta.

Satsa på att ha kul bara. Jag är säker på att du kan charma någon bara du har rätta självförtroendet.

• overdose
    Svar på #31
    Men det kanske bara är bra?

Och bättre än att sätta upp en fasad bara för att fånga en kille? Mamma berättade om en väninna till henne som inte vågade visa sig osminkad för henne... Så kanske ditt sätt gör det svårare att finna en hjärtevän men gör att det kommer funka bättre när du väl hittar en?
  • overdose

en grönsak skrev 2008-11-24 15:05:42 följande:

Jag börjar nästan tycka illa om mig själv på riktigt för att jag kväver folk,så krävande med min jävla osäkerhet,frågor som har ihjäl bakterier tom!
    Jag vill lyfta fram den här meningen. Det är humor mitt i bedrövelsen och för mig en tydlig signal om att du har allt som behövs för att få en fin man.

Jobba lite med din osäkerhet då? Du får köra rollspel och annat och fundera över situationerna i förväg. På det viset kan du kanske lära dig att suga i dig komplimangerna och strunta i osäkerheten.

Du vet, vi människor kommunicerar ju så mycket, så om man verkligen vill kan man alltid vara osäker och tolka den andra negativt.
  • overdose

Vad trist...

Lev i nuet - det är det enda du har. Om du koncentrerar dig på frågor om framtiden så missar du att vara bra just där och då... liksom, du kommer aldrig ur startblocken.

Men som nu t. ex. det här är ju ett jättefint samtal därför att du är mitt i det och inte tänker på annat. Så rätt kan du vara vid andra tillfällen också.

• overdose

Hm...

För att återknyta lite till ett tidigare inlägg. Någon skrev om sann kärlek och jag tror att den finns, och att man kan finna någon utan att leta. Men då måste man förstås vistas på platser där man på ett naturligt sätt träffar andra.

Stora bröst, oj oj - ja inte undra på att det inte funkar då. Det vet man ju vad män tycker om sådana...

Varför inte bara prata med dem om det? Vem vet, de kanske fångar dig i famnen då bara och säger att det får lösas på något sätt :)

Det är inte så komplicerat egentligen. Du har ju svaret själv. Det är fullt möjligt att det inte funkar just beroende på grubblerierna.

En sak jag tänker är att du kanske inte har funnit den rätte för dig. Jag menar, att om det verkligen är bra så kanske du inte skulle ha tid att oroa dig? Kanske finns det nån därute som drar samma skämt som du gör? Som tänker likadant som dig och säger samma meningar som du? Finner du en sådan tror jag resten löser sig av sig själv.

Nu får det räcka för mig på en stund, så jag får önska dig lycka till

Svar på tråden Så blev man "dumpad" igen!