• Anonym (xx)

Så blev man "dumpad" igen!

en grönsak skrev 2008-11-24 15:05:42 följande:

Ja jag vet inte! Ärligt talat så känner jag mig helt matt just nu! Så trött på att bli dissad,alltid den som blir dissad,jag kan typ ligga o nästan höra hur han dumpar mig,säger att det inte funkar osv och så blir det så,försöker släppa de tankarna för de har ihjäl mitt liv! Det är så tärande,varför duger jag inte i deras ögon? Jag börjar nästan tycka illa om mig själv på riktigt för att jag kväver folk,så krävande med min jävla osäkerhet,frågor som har ihjäl bakterier tom! Typ,vill du verkligen ses igen? hur känns det,hur känner du? mår du bra vad tänker du på? jag är verkligen helt cp och borde spärras in!
    jag var också väldigt osäker på mig själv ett tag, o precis som du beskriver när jag träffade nån så förstörde jag allt genom att "kväva" personen med en massa frågor som bara fick den andra personen att lägga benen på ryggen.

men det kan ändras ska du veta. jag träffade min nuvarande kille på nätet och det kändes bra från första stund. jag behövde aldrig gå o grubbla på om han ville träffa mig igen eller vad han kände för det märktes på en gång att han ville det. iom detta fick ja så mycket mer o bättre självförtroende.
    i januari kommer vår lilla bebis o allt känns underbart.

så jag lovar! du kommer också att träffa den rätta. det gäller bara att ha lite tålamod
    lycka till o många kramar till dig
  • Anonym (xx)

en grönsak skrev 2008-11-24 15:26:33 följande:

Anonym (xx) skrev 2008-11-24 15:23:15 följande: Jobbade du med dig själv då? För det verkar som att även om man träffar rätt person så kan man skrämma iväg han genom att vara/bete sig osäkert eller kväva personen på det sättet! Så på nåt sätt så träffar jag typ alltid nån när jag är nästan pank och verkligen inte kan hitta på nåt skoj! Så typiskt!!
    jag försökte nog vara ganska likgiltig första daten (eftersom jag visste hur det slutat andra gåner)
    men vi klickade på en gång och det var nästan han som typ hörde av sig mer o var mer på (ombytta roller för en gång skull)fast på ett positivt sätt. då sköt ju självförtroendet i höjden. och jag har inte känt av dom "dåliga tankarna" efter det.
    jag är vanligtvis ganska svartsjuk, men i detta förhållande behöver jag/och är inte det, vilket är så skönt!!!
  • Anonym (xx)

en grönsak skrev 2008-11-24 16:21:44 följande:

Sen är det faktiskt ett problem till,eller 2 stora problem! 1: jag har stora bröst,väldigt stora! Jag kan inte slappna av i sängen och typ inte ens visa mig naken för det är ingen vacker syn och sen om vi bara ska ligga o mysa,sova över så ligger jag alltid med behå för ja,jag känner mig aldrig bekväm och det märks,och det förstör och det suger!
    alla har fel och brister (o tur är väl det...)
    jag har också komplex för mina tuttar, speciellt då det ena är lite större o hänger mer. det tog lång tid innan jag visade dom utan att ha bh. men nu när man är trygg i sitt förhållande så bryr jag mig inte, dessutom älskar min kille mina tuttar ändå
    och när du väl träffar rätt kille som älskar dig för den du är så kommer han också att älska dina tuttar
Svar på tråden Så blev man "dumpad" igen!