• Forget Me Not

AJ SOM FAAN! Trampade igenom en spik nästan hela vägen genom foten...

Ja det blödde mycket... och JA det gör ooooont!!!!!!! Tackolov har man tagit stelkrampssprutan men fan är inte detta farligt ändå? Spiken missade alla ben tackolov men jag såg ju att den var påväg ut genom ovansidan. Usch ville bara skriva av mig. Ska tycka synd om migsjälv nu

• Svar på tråden AJ SOM FAAN! Trampade igenom en spik nästan hela vägen genom foten...
  • Tina83

OJ!

det där har hänt mig också, jag var väl 12. hoppade ner från en brädhög dryga 1 meter hög, rakt ner på en spik. den gick också upp nästa npå ovansidan.

om du har känseln kvar och kan röra foten och allt känns bra förutom att det blöder o gör ont just där så är det nog ingen fara

• MyFine

Aaaaajjje! Jisses vilken smärta! Klart du får tycka synd om dig, det skulle jag med ha gjort. Med massor av choklad.
    Hur länge sen var det du tog stelkrampssprutan?
    Kanske är bra att få det kollat ändå, så det inte blir nån infektion.

• Hemligalåda

Hur lyckades du nästan trampa igenom spiken helt, kände du inte att det gjorde ont direkt eller hoppade du ner på den?

• lovemyboys

AJ, satan vilken smärta!!!??? *tycker synd om dej*
    Tror inte att det är farligt,men håll koll "sticket" eller "hålet"
    (hua,hemska tanke) så att det inte blir illa rött och fult!!

• Tina83

har du dragit ut spiken..?

man kan ju lätt bli chockad och bli blek o spyfärdig.

• Fragile Angel
    Aj!
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Forget Me Not
    Hemligalåda skrev 2008-11-24 13:39:05 följande:
    Hur lyckades du nästan trampa igenom spiken helt, kände du inte att det gjorde ont direkt eller hoppade du ner på den?
    Ja testa att ha tofflor på dig som du dessutom tror att de gör dig helt oskadlig, ungefär som en osynlighetsmantel. Och sen klampa runt som om du ägde världen och samtidigt bär en tung kartong. Så löser det sig allt! Listen som spiken satt i satt ju dessutom fast i tofflan/foten sen. Kul att draaaaaaaa loss den.
  • Takhiza

Jag skulle åka in till VC och be dom kolla på det. Var spiken rostig eller så?

• Forget Me Not
    Viewsonic skrev 2008-11-24 13:41:24 följande:
    Aj! Stelkrampsspruta?
    yes den gäller tills jag är 45 år så det e ett tag kvar
  • wordplay

Jag fick en spik i foten var och varannan dag som barn.
    Min dotter fick de förra sommaren och när vi ringde akuten föreslog dom bara fotbad med såpa. Det fungerade utmärkt

• Alexandra82

ajajajajajajajajajaj *ryser*

• majorn

Häftigt Hur kändes det att dra ut den igen?

• Forget Me Not
    majorn skrev 2008-11-24 14:13:12 följande:
    Häftigt Hur kändes det att dra ut den igen?
    Det kändes faktiskt inte, det var mer själva grejjen att dra ut den som var läskig.
  • Twilight
    Forget Me Not skrev 2008-11-24 15:09:24 följande:
    åh hjälper det mot foten???
    Du kanske kan köpa ett par fina strumpor som lite tröst åt fotstackar´n iaf
    ♥Familjen♥
Svar på tråden AJ SOM FAAN! Trampade igenom en spik nästan hela vägen genom foten...