• Spegellandet

Slippa reklam i MSN

Har version 2008, bygge 8.5.1302.1018 av MSN Live. Hur blir jag av med den snablans reklamen?

• Svar på tråden Slippa reklam i MSN
  • evita

om du menar som jag tror (med popupreklam) så kan du gå in på

verktyg -> alternativ -> allmänt -> avmarkera "windows live today när jag loggar in"

enl. sambon ska du INTE ha apatch...

• c0ol

varför ska man inte ha apatch då?

evita skrev 2008-11-24 18:49:13 följande:
    om du menar som jag tror (med popupreklam) så kan du gå in på verktyg -> alternativ -> allmänt -> avmarkera "windows live today när jag loggar in" enl. sambon ska du INTE ha apatch...
  • evita

jag vet inte riktigt... det var sambon som är datakunnig som sa att det bara är sk*t...

• Spegellandet

"windows live today när jag loggar in" är avmarkerat. Det är det lilla fönstret längst ner i själva messengern jag vill slippa.

• c0ol

ja men fråga han gärna varför, jag blev väldigt nyfiken.

evita skrev 2008-11-24 22:16:09 följande:
    jag vet inte riktigt... det var sambon som är datakunnig som sa att det bara är sk*t...
  • c0ol

Jo och det kan du få bort med hjälp av apatch

Spegellandet skrev 2008-11-25 14:38:05 följande:
    "windows live today när jag loggar in" är avmarkerat. Det är det lilla fönstret längst ner i själva messengern jag vill slippa.
  • N1klas

apatch är väldigt bra. Kan inte förstå varför man inte skulle använda det.

• Spegellandet

Fick lite länkar för studier om islam på slutet av installationen och blev lite förvånad, men i övrigt verkar det ha funkat enligt förväntan. Tack för tipset

• N1klas
    Spegellandet skrev 2008-11-25 18:18:32 följande:
    Fick lite länkar för studier om islam på slutet av installationen och blev lite förvånad, men i övrigt verkar det ha funkat enligt förväntan. Tack för tipset
    Han som skriver a-patch vill gärna sprida sin tro.
  • Spegellandet

Så länge han tror på att frälsa jordens folk från reklam, så är jag på hans sida

Svar på tråden Slippa reklam i MSN