Vad ska vi göra för roliga saker för att få tiden att gå? Behöver tips på vad man kan göra på dagarna med sin sambo!!
För ca en månad sen förlorade jag jobbet på grund av den rådande lågkonjunkturen och för 2 veckor sedan var det min sambos tur. Nu sitter vi hemma på dagarna och gör ingenting alls, och att gå från att vara sysselsatt till att bli understimulerad är ingen höjdare. Det tär på vårt förhållande att vi hela tiden bara sitter antingen i soffan eller framför datorn och nu har det verkligen blivit ett problem. Vi ser ingen glädje i att hitta på saker längre och allt känns bara öken. Vi har absolut inget att göra på dagarna, den ena framför datorn och den andra framför tvn. Blir så less!
Vi bor i en liten by med bara ICA och Konsum så det finns inget att göra alls här heller! Vi väntar vårt första barn i januari och som det ser ut nu kommer vi att vara hemma fram till dess.
Vad kan man göra på dagarna? Vill inte döda förhållandet!
Jag behöver tips på roliga saker som man kan göra utan att åka någonstans..
Bio, badhus och liknande aktiviteter är uteslutna, då vi inte har tillgång till det inom ett avstånd på typ 20 mil..
Och våra vänner jobbar ju på dagarna så det är inte heller något alternativ.
HJÄLP!