Icas våtservetter!
Nån som vet nåt om dessa? Med aloevera i! Köpte dessa och fy vad mycket parfym det luktar
Vet inte om jag vill använda dessa...
Nån som vet nåt om dessa? Med aloevera i! Köpte dessa och fy vad mycket parfym det luktar
Vet inte om jag vill använda dessa...
melles mamma---> hur gör du när du inte har tillgång till vatten (frågar för egen räkning)
Zophia - det läste jag med, skrämmande!! Vi använder också bara konsums egna oparfymerade våtservetter och det bara när han bajsat.
Jag brukar oxå använda coops våtservetter, anledningen till att jag köpte icas var att jag var på ica men de ska nog kastas,yeak to much parfym!
valkyrian- nu går ju melle på toa så nu behövs ju inget vatten. Men tidigare så hade jag altid med en flaska med vatten eller blötta servetter i en påse eller burk om vi var någonstans där inte vatten fans tillgängligt.
Jag brukar faktiskt vara så fräck att jag öppnar förpackningen lite å luktar innan jag köper dem... Om det är en ny sort dvs...
Luktar det parfym så tar jag nå annat...
Annars köper jag jämt parfymfria å dyl.
Oj, att de säljer våtdserveter för barn som innehåller farliga kemikalier. Kan det verkligen va så illa
leson76: Japp, det är så illa!
Jag ska bara använda ljummet vatten, tvättlappar i frotté och ev. olivolja till nästa bebis!
Ekorren.
leson-uppenbarligen! men det är ju upp till konsumenten att köpa
jag har använt tvättservetter till min dotter alltid- hon har ännu inte lidit nån större skada
jag har använt tvättservetter till min dotter alltid- hon har ännu inte lidit nån större skada
zhara- kemikalierna går in i kroppen och kan vara skadliga på sikt eventulet ge cancer
man om man ska gå på alla undersökningar som finns så kan man nog få cancer av det mesta
Men jag har kört med bara vatten ett tag o det luktar ju ILLA om man bara tvättar m vatten.Vilken tvål kan/ FÅR man använda? Jag hade "Mjukt o skönt" våtservetter, läste att det var okej...
Tillägg : Om han bajsat alltså
jonica-mjuk och skön innehåller okända ämen som kan vara skadliga
Okej...då måste jag missat det då
Tips på vilka som man ska använda då?
JKMNA
Antagligen så får man inte använda några alls.. *host*
Jag använder ICAs med parfym, endast till rumpan då, aldrig händer eller ansikte..
Tycker dom är dom bästa..
Vad jag har läst så är det typ bara konsums som är ok att använda... eller ja mest ok iallafall.
jkmna-jog har inte hittat några som inte innehåller kända skadliga ämnen eller okända ämnen som kan vara skadliga
så därför tycker jag att man bör låta bli.