• Lundby87

Vart tatuera mig i Göteborg?

Jag har under många år funderat och är nu mogen för en tatuering. Men vem e bra här i Göteborg. Snälla Tala gärna om pris, ställe, och kanske ha en bild så man kan se hur duktiga dem är.

Jag skall ha en med min dotters namn och födelsedata. ev ett bakrundsmotiv.

• Svar på tråden Vart tatuera mig i Göteborg?
  • Kaldorei

Har för mig att Heidi Hey e från göteborg... kolla på www.gaddad.se (fast tror man måste bli medlem, men där finns nog dem flesta tattuerar i GBG listade iaf)

• Lundby87

tack inlägg nr 1 den va dock ganska svår sidan tycker jga och dem som hade va fulla av tatueringar från topp till tå.

tack inlägg nr 2 skall kika nu

• Lundby87

Kanske ta en sväng nu i veckan och titta in hemsidan va inte helt klar. men den såg läskig ut hehe

• galengalen

Har hört både gott och dåligt om henne. Summan verkar vara att hon är duktig, men inte så duktig som hennes priser verkar antyda, och att kvinnor ofta känner sig bekvämare av att tatueras av en kvinna

Kaldorei skrev 2008-11-25 00:32:47 följande:
    www.heidihaytattoo.com/ Dock e det lååååång väntetid och ganska dyrt, men hon e ÄCKLIGT duktig! Värt att vänta på skulle jag tro.
  • Matsina

Jag går till Star tattoo.. där är dom jätte trevliga och jag tycker han e väldigt duktig både jag å mina kompisar e jätte nöjda.

• Agapi

Buzz stop 28 är väldigt omtyckta, och väldigt trevliga dessutom. Har hört att Heidi är jätte duktig, men väldigt "svår" och ofta direkt otrevlig. Men har inte besökt henne personligen. City tattoo och crazy colours har jag med hört mycke bra om (bara att kolla hitta.se)

• galengalen

Om man vill ha ett porträtt (vilket är heidis specialitet) har jag hört att carl på wicked är lika bra (och trevligare).

• galengalen

och så har jag hört om många som är missnöjda med dem på 2:a långg.. minns inte vad de heter?? Nån som vet?

• Sussi82

jag rekommenderar Heidi Hey!
    Bra pris, duktig, och kul med en kvinnlig tatuerare.
    (fast det jobbar män där också..)

• Lundby87

som man ser lite här finns rätt blandade erfarenheter av bra ställen. så orolig att jag skall känna att den inte vart vad jag hade hoppats på. får låta tråden växa lite och se vart dem flesta går och hoppas strömen är bra att hänga på.

• galengalen

får man fråga vad du vill tatuera för något? Kan tänka mig att olika erfarenheter beror på olika motiv. Alla tatuerare har ju sin spec. Jag rekommenderar dig att gå in på www.tattoo.se/forum/ och fråga där så kan du säkert få mer exakt hjälp utifrån ditt motiv!

Emmmi skrev 2008-11-25 00:55:15 följande:
    som man ser lite här finns rätt blandade erfarenheter av bra ställen. så orolig att jag skall känna att den inte vart vad jag hade hoppats på. får låta tråden växa lite och se vart dem flesta går och hoppas strömen är bra att hänga på.
  • Lundby87

Jag skall ha en med min dotters namn och födelsedata. ev ett bakrundsmotiv

• Lundby87

Inte för stor heller. typ som ett spel kort i strl

• galengalen

Precis som min karl då, det var den senaste han skaffade, två jättefina svalor (som syboliserar hemmet) och en banderoll däremellan med vår dotters namn. Superfin! Hoppas du hittar någon som kan göra den som du tänkt dig, googla runt mycket och se om du hittar bilder som inspirerar dig, då blir det lättare för tatueraren att göra ett bra jobb

Svar på tråden Vart tatuera mig i Göteborg?