Berätta om ditt SÄMSTA ligg ever!
Jag är nyfiken, och behöver få skatta/gråta lite.
Jag är nyfiken, och behöver få skatta/gråta lite.
Det va en gång, jag knullade med en som heter Conny och han är världens sämst i sängen, kände ingenting av hans mini pitt
Det finns några, men den sämsta var då jag hade sex med en kille i skogen, det var en sommarnatt, så såg vi ingenting alltså, nästan iallafall.
Hade filt på marken, så gjorde vi det, sagt och gjort. Gick upp och det började kännas konstigt i benen, ryggen. Som det var något som bits.
Kliade och kliade, men tänkte inte på vad det skulle vara.
Vi satte oss i bilen, då började de klia överallt och jag fick panik och bad killen stanna och då tog jag av trosan mitt i vägen och insåg att det var piss myror!! Dom var överallt på kroppen.
Dom hade även klättrat in i hans kalsonger.
Efter massa kliande och "strippande" så drog vi hemåt.
När jag kom hem så såg jag massa röda prickar överallt.
Sex i skogen igen? Never!
jag inledde ett kk förhållande med en kille för ett par år sedan..
han var delägare i en restaurang belägen i gbg själv var han från Borås.. det gick bra för företaget och det syntes på kläder och bil.. vi träffades och så.. hade vi sex ett par ggr en gång parkerade vi bilen i skogen.. jag red honom på förar sätet vi höll på och höll på och plötsligt stod en arg kvinna på utsidan... jag satt kvar över honom och så rullade vi ner fönstret.
-Ja?
- kan inte ni åka iväg och ta in på hotell istället? ett riktigt argt bi var hon...
själv kände jag bara hur rödare och rödare jag blev i ansiktet när en hel dagisklass stod bakom bilen... vi sa till henne att passera.. sedan klev jag av honom,när de passerat sa han sug mig och visst jag gjorde så.. han öppnade dörren och sprutade ifrån bilen.. sedan var det min tur han skulle pulla och slicka mig oboy killen visste inte vad han gjorde.. och vi åkte ifrån stället.
Han satt och skrattade hela vägen till stan medan jag satt tyst och var generad.
Det där påminner mig också om sex i skogen, sexet var rätt bra men då akten var slut så märkte vi av både myggor och myror. Och en stoooor pissmyra kröp på killens pung och för stunden glömde jag bort att "där" ska man inte slå. Men tyvärr gjorde jag det, en stor fet smäll på myran och såklart...pungen...jaja, myran dog iaf kan vi säga.
Killen....ja..han skrek.
En man som skriker i högan sky mitt ute i skogen är ingen hit om jag säger så.
Anonym (marathon) skrev 2008-12-06 22:44:05 följande:
tack =)
Berätta mer, har en sån skitdag idag att jag behöver skratta mer!!!
Anonym (vad säga?) skrev 2008-11-26 22:41:28 följande:
Janna84 skrev 2008-11-25 22:25:01 följande:
Anonym (Ute) skrev 2008-12-07 22:32:17 följande: