• studentbruttan29

Berätta om ditt SÄMSTA ligg ever!

Jag är nyfiken, och behöver få skatta/gråta lite.

• Svar på tråden Berätta om ditt SÄMSTA ligg ever!
  • Gummsan
    HELT SERIÖST!!! Detta är fan den bästa söndagen i mitt liv... Har garvat så tårarna spruta o jag fick lägga mig ner i soffan alltså!!!! ASG
    3 Favoriter.
    1. Kondomen som försvann
    2. Mumin
    3. Muspruttarna

Ni här inne e bäst. Såhär glad va längesen jag va. Tack!!
    Hahahahahahaha
  • Anonym

Det va en gång, jag knullade med en som heter Conny och han är världens sämst i sängen, kände ingenting av hans mini pitt

• Anonym

Det finns några, men den sämsta var då jag hade sex med en kille i skogen, det var en sommarnatt, så såg vi ingenting alltså, nästan iallafall.
    Hade filt på marken, så gjorde vi det, sagt och gjort. Gick upp och det började kännas konstigt i benen, ryggen. Som det var något som bits.
    Kliade och kliade, men tänkte inte på vad det skulle vara.
    Vi satte oss i bilen, då började de klia överallt och jag fick panik och bad killen stanna och då tog jag av trosan mitt i vägen och insåg att det var piss myror!! Dom var överallt på kroppen.
    Dom hade även klättrat in i hans kalsonger.
    Efter massa kliande och "strippande" så drog vi hemåt.
    När jag kom hem så såg jag massa röda prickar överallt.
    Sex i skogen igen? Never!

• Anonym (msalpha)

jag inledde ett kk förhållande med en kille för ett par år sedan..
    han var delägare i en restaurang belägen i gbg själv var han från Borås.. det gick bra för företaget och det syntes på kläder och bil.. vi träffades och så.. hade vi sex ett par ggr en gång parkerade vi bilen i skogen.. jag red honom på förar sätet vi höll på och höll på och plötsligt stod en arg kvinna på utsidan... jag satt kvar över honom och så rullade vi ner fönstret.
    -Ja?
    - kan inte ni åka iväg och ta in på hotell istället? ett riktigt argt bi var hon...
    själv kände jag bara hur rödare och rödare jag blev i ansiktet när en hel dagisklass stod bakom bilen... vi sa till henne att passera.. sedan klev jag av honom,när de passerat sa han sug mig och visst jag gjorde så.. han öppnade dörren och sprutade ifrån bilen.. sedan var det min tur han skulle pulla och slicka mig oboy killen visste inte vad han gjorde.. och vi åkte ifrån stället.
    Han satt och skrattade hela vägen till stan medan jag satt tyst och var generad.

• studentbruttan29
    Anonym skrev 2008-12-08 01:23:14 följande:
    Det finns några, men den sämsta var då jag hade sex med en kille i skogen, det var en sommarnatt, så såg vi ingenting alltså, nästan iallafall. Hade filt på marken, så gjorde vi det, sagt och gjort. Gick upp och det började kännas konstigt i benen, ryggen. Som det var något som bits. Kliade och kliade, men tänkte inte på vad det skulle vara. Vi satte oss i bilen, då började de klia överallt och jag fick panik och bad killen stanna och då tog jag av trosan mitt i vägen och insåg att det var piss myror!! Dom var överallt på kroppen.Dom hade även klättrat in i hans kalsonger. Efter massa kliande och "strippande" så drog vi hemåt. När jag kom hem så såg jag massa röda prickar överallt. Sex i skogen igen? Never!

Det där påminner mig också om sex i skogen, sexet var rätt bra men då akten var slut så märkte vi av både myggor och myror. Och en stoooor pissmyra kröp på killens pung och för stunden glömde jag bort att "där" ska man inte slå. Men tyvärr gjorde jag det, en stor fet smäll på myran och såklart...pungen...jaja, myran dog iaf kan vi säga.
    Killen....ja..han skrek.

En man som skriker i högan sky mitt ute i skogen är ingen hit om jag säger så.

• Indianica

Anonym (marathon) skrev 2008-12-06 22:44:05 följande:

Jag hade dejtat en kille ett tag, som var flott och bjöd på mat och väl var trevlig och sådär. Jag vet inte om pirret riktigt fanns där, men självkänslan var väl inte på topp och han var ju trevlig och hade bjudit och så, inte många killar som hade bemödat sig att bjuda mig ens på en riktig dejt. Så när vi efter kanske tredje dejten, eller fjärde, minns inte, hamnade hemma hos honom.. han bjöd på god mat, och det pratades, och drack lite vin. Så tänkte jag att det kanske var läge att prova att hångla lite iaf. Sagt och gjort. Vi såg en bra film, och hamnade närmre och närmre. Och fingrarna i mitt hår, och lite pillande, å nån kyss. Och det var väl ok, och lite småsugen blev jag. Sen blev han helt plötsligt liksom mer PÅ, och vi hamnade i sovrummet. Men på nått sätt så började vi hamna i osynk, han var inte så bra på att liksom känna vad som fungerade. Kändes mer som om man gick efter någon manual han hade läst någonstans, om någon fattar vad jag menar.. Började känna mig lite obekvämt(och den person jag är idag, skulle tackat för mig och gått hem). Men eftersom det var påbörjat, täntke jag att det skulle avslutas.. lite hederligt sex kan ju inte vara fel.. Av med kläderna, ner i sängen, å killen är mer och mer tafatt. Och sedan ska han försöka sätta på en kondom, och har stora problem med det. Jag försöker vara lite sexig, hjälpa honom på traven, liksom egga honom lite. Han får på den till slut, men när han ska försöka få in den i mig så går det knappt. Nu börjar det kännas RIKTIGT jobbigt, och jag börjar bli avtänd, och han är liksom inte mottaglig för prat eller öppen för känslomässig kontakt eller så. Utan SKA BARA ha in den. Till slut lyckas han.. Jaha. Nu börjar han liksom gnida sig in och ut, halvslak var han. Och jag börjar känna att han nog får skynda sig, för jag tycker allt känns skitjobbigt. (Ja, jag borde ha avbrutit och sagt nej tack, när det nu kändes fel för mig, men jag tyckte synd om honom och kunde inte komma på hur man gjorde och var bra mkt yngre och hade inte så bra självkänsla själv.) Vill bara att han ska få utlösning, så att det tar slut.. och försöker smeka honom, egga honom, hjälpa till, vara så sexig jag kan. Men näää... ska inte berätta alla detaljer. Men jag tror han höll på i en timme eller nått, gnidandes, problem med ståndet hela tiden, att det la sig. Jag försökte föreslå att vi kanske skulle sova istället, sa att det inte gjorde något. Men nej, han vägrade ge sig. Jag försökte suga av honom, men nej, det fungerade inte heller, när han blev hårdare puttade han bara bort mig å siktade in sig på "hålet" igen, och bara skulle in och försöka knulla färdigt. Men dåligt resultat. Han såg mig inte i ansiktet mer, försökte inte kyssa mig, försökte inte göra det skönt för mig, han skulle bara ha in den och kämpade för att komma fast han hela tiden slaknade. Var ren tortyr till slut(inte smärtsamt, bara psykiskt hemskt) TILL SLUT så gick han med på att ge upp, och sov istället. Men jag vaknade av att han hade smekt mig våt och pillade in den igen, och började om på samma sätt.. i en halvtimme.. men DÅ klarade jag inte mer, utan avbröt honom. Gick på toa, klädde på mig, och sa någon beige ursäkt och tog mig därifrån. FAN. Det var det värsta djävla sexet jag någonsin haft! Kändes så pissigt, och när han sedan forsatte att ragga på mig massor, och ville göra om försöken, men inte verkade så intresserad av vem jag var eller vad jag kände.. nä... gav upp och förklarade att jag inte var intresserad av honom så. Då blev han elak, och sa att han självklart aldrig varit intresserad av något seriöst med mig heller. BAH!
    Nä, vad hemskt...kan säga att jag har haft en liknande erfarenhet för länge sedan. Han var dessutom förkyld så snoret droppade hela tiden i håret på mig när han låg ovanpå och kämpade. Usch.
  • Indianica

Anonym (vad säga?) skrev 2008-11-26 22:41:28 följande:

skulle ligga med en kill kompis, förspelet går bra och allt är frid och fröjd. På med kondomen och in med den ganska stora kuken, och när jag ligger där och myser som bäst så hoppar killen av och sliter av sig kondomen och kastar den på ett element, och springer sedan och gömmer sig bakom en gardin. När jag naturligtvis undrar vad fan han håller på med, så säger han att han kan inte ligga med tjejer som han inte är kär i. och sen kände han sig så dum att han inte kunde sova i samma säng som mig utan skulle ligga på golvet på en fårskinnspäls som var typ 90cm på längden, killen är 2meter lång och där låg han och kurade och skämdes. Jäkligt konstig prick. Och en annan gång när jag var så dum att jag gav honom en chans till, och han juckar två gånger, drar ut kuken och stönar och kommer på min mage, hoppar av, utan ett ord, kastar en handuk på mig (så jag kan torka av mig antar jag) och sätter sig och spelar tv-spel, allt detta under 3 minuter. Det blev en väldigt uppskattad historia att berätta på fester Ja den första då, den andra är ju bara om min egen dumhet, man ger inte en sån kille en andra chans...
    Säkert inte kul då, men skrattar hejdlöst nu Snacka om helskum kille, allvarligt, inte fan gömmer man sig bakom en gardin eller sover på en fårskinnsbit om man känner så där...då åker man väl hem???? Jag hade fan inte vågat sova brevid den mysko killen, han måste varit psyksjuk eller nå´t.
  • Indianica

Janna84 skrev 2008-11-25 22:25:01 följande:

Haha, jag vek mig av skratt när jag skulle läsa historien för min man som också fann den väldigt rolig! Jag har också varit med om en så liten snopp att jag inte kände att den var inne. Samtidigt har jag varit med killar som haft så stor snopp så jag fått skavsår. Om man är tillräckligt upphetsad kan man väl ta emot vilken storlek som helst? Herregud vi kan ju utvidga oss för att föda barn! Hur duktig är du egentligen med förspelet War?
    Jo, man kan ju knipa också om man är hyfsat vältränad. Så känner man allt. Bästa sexandet har jag haft med en mini, han kom åt någon G-punkt "ytterkanten" tror jag, plus att jag knep åt lite. Hellre "för liten" än "för stor" för då får man skavsår och ont, det är inte samma sak som att föda barn, man luckras ju upp och blir mer tänjbar inför en förlossning.
  • Anonym

Anonym (Ute) skrev 2008-12-07 22:32:17 följande:

En annat märkligt ligg, fast i en helt annan liga, var fransmannen som mitt i akten, (jag on top), med typisk fransk brytning började vråla "Slap me, slap meeeee!!!". Det gjorde jag också, fast tydligen lite för hårt, för han stirrade på mig och skrek "Now you're scaring me!". Såna där grodätare är uppenbarligen inget för en riktig valkyria som jag .
    Skrattar nästan ihjäl mej!! Så jävla tändande det måste ha varit! Du gjorde rätt som tog i när du slog
Svar på tråden Berätta om ditt SÄMSTA ligg ever!