Lektråd- Vad gjorde Du ????

Lite varm choklad igen. Det piggar upp en lite inför dagen.
Köpte påskpraliner på Lidl igår som är fyllda med riktig Amaretto, en mandellikör.
Lade några av dessa praliner i en kastrull och värmde upp tillsammans med min goda, feta och ohomogeniserade lantmjölk. Blev kanongott!
Längtar till påsk då jag hoppas att få se praliner fyllda med ägglikör i Lidls vårsortiment. De har sina fynd den butiken.
Inhalerade symbicort
Destillerade vatten, rengjorde bakom ugnen, torkade hallgolv, diskade, tvättade, åt fetaostsallad, gjorde inköpslistor och tittar nu på lite film i soffan.
Har snöat ute hela dagen och man valde därför att inte ta sig ut i kylan. Då får man passa på att få lite sysslor gjorda istället. Hålla rent, snyggt och trivsamt omkring sig. Det är alltid en trevligare syn att vakna till.
Var nere vid Baloo Livs och hämtade mina beställda kläder och lite vitamintillskott.
Jobbigt att gå ner och upp för ett långt berg när man har järnbristveckan men var tvungen eftersom det var sista dagen för upphämtning. Ta det lugnt nu och mysa i soffan framför datorn.
Klappade ena katten 🐈
Inte mycket
Drack en kopp kall choklad med whisky för att få lite energi.
Har känt mig trött och lite nere idag. Jobbigt med rosvecka. Den tar musten ur en ibland. Kanske skulle man köpa lite järntillskott om det finns i form av hemjärn. Eller nötblod om det första inte kan hittas.