Lektråd- Vad gjorde Du ????
Prata med en barndomsvän i kväll😀
Påbörjade en inköpslista
Duschade, nålade och hängde upp tvätt. Det vanliga.
Det vanliga. Tvättade, ångade kläder, renade vatten, åt kanelmazariner. Innedag igen, något som känns lite trist då man missat en solig dag utomhus.
Ser fram emot morgondagen. Ut i solskenet och ett första besök på café Purrfect. Världens sötaste sällskap väntar en där och lite uppmuntran kan man behöva.
Kom in, vilade i soffan och beställde något att simma i till vår och sommar.
Synd att man ska behöva söka på butiker från länder utanför EU för att kunna hitta en baddräkt som är både fin och modest. Blir ju lite extra kostnad i tullen när varan väl ska hämtas men men..
Tvättade, ångade kläder, masserade min rygg och gjorde inköpslistor inför påsken. Det är bara 1 ½ vecka kvar till påskafton. Känns tryggt att planera lite i förtid.
Beställde en sak på nätet
Läste klart en mycket bra bok
Var nere en stund vid Majornas hönseri. En liten liten gård som ligger i backen upp till Gråberget där jag bor.
Fina fåglar från Hedemora som bor där. Nio hönor med vackra fjäderskrudar och en lycklig tupp vid namn Abbe. Det gör mig glad i själen när man ser djur som verkar glada, trygga och fridfulla. Undrade just om man kan köpa ägg därifrån. Får kolla upp det.