• pillanlax

Svart ,vita leksaker

Hej !

Jag vill få tag på svart,vita leksaker som min dotter kan se.Jag har hört att man ser dom färgerna bäst när man har dålig syn.
    Nu behöver jag få tips på vart jag kan hitta det.

• Svar på tråden Svart ,vita leksaker
  • Röda

Sassy har och Fisher price. Neonfärger lär vara bra också.

• Morrisey

Jag har en bra mamma som hjälpt mig att sy lite svartvita leksaker. Annars vet jag att det ska finnas någon sida på nätet där man kan handla grejer. Ska se om jag kan hitta den....

♥ Son född augusti-04 ♥ Son född juni-08 ♥
  • Kattflickan

För ett par år sen köpte min sambo en speldosa till vår son. Speldosan är en svart- och vitrandig zebra som spelar en melodi om man drar den i svansen. Mönstret och färgerna gör att den är lätt att se. Jag tror att leksaken finns att köpa fortfarande i vanliga barnvagnsaffärer. Kolla på www.teddykompaniet.se/Customer/Teddy/Default.asp och se vart närmaste återförsäljare finns.

• pillanlax

snälla kom med fler förslag på vart jag kan hitta svart och vitt

• gohappy

Brio har mycket neon och svartvit....kollade idag för jag skulle köpa gåva till min mans kusin som fått barn...kollade då på brios träskallror dom var iochförsig i helsvart, helvit etc...

Dom 4 finaste underverken har jag äran att vara mamma till.
  • ulricaa

Vita papperstallrikar ritar du lätt på med svart tuschpenna (ansikten, prickar, ränder etc.). Svartvitt presentpapper över en pringlesburk (lägg några makaroner i också så låter den också). Glittrigt tyg som du spänner över en bit papp och antingen hänger över henne eller ställer mot väggen!

stolt mamma till Dancing Soul Liam
  • gohappy
    ulricaa skrev 2008-12-05 08:07:57 följande:
    Vita papperstallrikar ritar du lätt på med svart tuschpenna (ansikten, prickar, ränder etc.). Svartvitt presentpapper över en pringlesburk (lägg några makaroner i också så låter den också). Glittrigt tyg som du spänner över en bit papp och antingen hänger över henne eller ställer mot väggen!
    Åhhhh, en fixare, jag ÄLSKAR när folk har fantasi...Heja Ulrica!
    Dom 4 finaste underverken har jag äran att vara mamma till.
  • calistra

Det finns en bok som jag köpte till min brors flicka, köpte den på design torget i malmö. Kusinen älskar den boken!!

Mamma till den finaste lillan E
Svar på tråden Svart ,vita leksaker