• Anonym

Hur ska man som tjock klä sig snyggt?

Ta på dig det du känner dig bekväm i och trivs i.

Och framför allt- sträck på dig och var stolt för den du är!

Jag har flera vänner som är rejält överviktiga och de är de vackraste människor jag vet! De strålar och struntar fullkomligt i att de är överviktiga och var helt ärligt inte alls lika snygga som smala.

Klart att du ska gå på festen!

• Anonym

såna strumpbyxor som håller in magen, det funkade på mig när min mage va stor efter graviditeten!

• Anonym

eller leggings & höga stövlar å sen en top som är tight över brösten å sen blir vid..a-linje formad tunika typ

• Anonym

Tok-Fia, klart du INTE ska stanna hemma!!
    Ut och festa med dig och le mycket och charma hatten av folk så är det INGEN som kommer minnas dig som en tyst, tjock grå mus som inte sa ett smack...
    Njut av livet!

Och en sak till, tunikor är kanonbra!
    Använder nästan bara tunikor då jag själv är överviktig och det viktigaste tycker jag är att de är v-ringade och absolut inte rundade i halsen, då ser man mycket rundare ut i ansiktet!

Lycka till!!

• Anonym

Hej bra tips du har fott, jag själv är övervicktig och lever för mina tunikor. Men den stora frågan för mig är en bra och vaderad Behå den är mitt liv mitt allt och vicktig som bara den.
    Tycka till med fästen..

• Anonym

känner igen mig då jag är 160 och 95kg hittar aldrig nåt som passar
    ser ofta tjocka som har fina kläder men vars hittar dom det?

jag har mage lår och rumpa

skulle vilja ha stövlar men finns det verkligen för tjocka vader?letat som en tok

• Anonym
    Anonym (Gå på fest) skrev 2008-11-27 19:43:03 följande:
    Friis & Co har stövlar med vida skaft. Kolla med dem  
    har dom nån hemsida?ingen vanlig butik som har stövlar?måste man beställa?
  • Anonym

jag tänkte gå ut ut ikväll tänkte ev köpa några kläder men säljs typ leggings nu?

vad skulle passa på mig nu?
    160 95kg stor rupa tjock mage och lår.

• Anonym

jo kan man ha korta pumps nu?
    vad till isåfall?

• Anonym
    Anonym (Gå på fest) skrev 2008-11-28 10:51:14 följande:
    www.friis-co.seFinns butik i Stockholm
    ok men jag har typ 40mil enkel resa dit
  • Anonym

är 181, väger 113..köpte en tunn ribbstickad tröja som går under rumpan, mörk lila mönstrade strump byxor å ett par grå höga strumpos som är som benvärmare som ska hasas ner... kände mig såå fin=)

Svar på tråden Hur ska man som tjock klä sig snyggt?