pumpkinhead skrev 2008-11-28 12:25:24 följande:
bull! långt ifrån alla passar i septum!! ser många i mitt yrke som kommer in med piercingar som dom gjort bara för sakens skull! men du skulle passa bra i en! inte för litet avstånd till överläppen eller för stor näsa! jag tyckte inte smärtan var speciellt farlig när man gjorde det men dagarna efter var fruktansvärda. pussa på mannen blev ett meck, kommer du åt näsan gör det svinont (den är öm i flera dagar efter och det kommer den även vara om du skulle börja töja den!), är du minsta lila förskyld inom den närmsta framtiden fastnar snoret på ringen och kommer du åt den så den rör sig i hålet skaver de till o gör svinont! jag kommer aldrig ta ut min för jag kommer aldrig göra om den hahaha! (kommer ja säkert om den skulle växa ihop men nu när ja har den är min inställning sådan) jag gjorde min för över ett år sedan och det var ganska nyss som jag märkte att jag kunde snurra på ringen utan att det skavde i hålet! lycka till!
ooiii skräms inte så!

jag är helt säker på att jag vill ha septum nu iallafall. men min sambo tycker det är så JÄVLA FULT. kan inte förstå det.. haha.
förresten tycker jag att min näsa tar upp halva ansiktet, haha! men men, såg en tjej med stor näsa o septum och det var skitsnyggt.