• Anonym (nyfiken)

Bästa tjejsexet?

Det finns många trådar här som handlar om det bästa (heterosexuella) sexet man haft. Nu vill jag höra om det bästa tjejsexet! Hoppas på många utförliga svar, från förspel till efterspel :)

• Svar på tråden Bästa tjejsexet?
  • Anonym (motvals)

Helt off topic men det stör mig att man säger tjejsex.

• Spökpappan

Anonym (motvals) skrev 2008-11-27 12:47:46 följande:

Helt off topic men det stör mig att man säger tjejsex.
    Kläcker man ur sig en sån kommentar får man faktiskt utveckla det också.....
  • Anonym (nyfiken)

Puffar.

• Anonym (Viktoria)

Ohhhh.. Jag å en tjej vi träffades hemma hos mig.. Hon kysste mig, blev helt vild. Satt över mig (med kläder på ). Började smeka mina bröst, slet av mig bhn.. Kläderna. Vi låg i en 69a. Då kom hon. Sen slickade hon mig vanligt. Jag kom rejält. Efteråt låg vi bara och myste.. Mmmmm blir kåt när jag tänker på det :-P

• Anonym (yummy)
    Svar på #4
    oh my gud vad aven sjuk vill med låter härligt!!!!!!!!!!!!!
    själv onanerar man till porrisar ah blir kåt av tanken på 69 med en tjej....mmmm
  • Anonym (Viktoria)

Anonym (yummy) skrev 2008-12-03 21:04:00 följande:

Svar på #4oh my gud vad aven sjuk vill med låter härligt!!!!!!!!!!!!!själv onanerar man till porrisar ah blir kåt av tanken på 69 med en tjej....mmmm
    Mmmm det är underbart. Jag låg underst och hade hela hennes våta fitta mot min mun och kunde tungknulla henne.. Kände hur hon kom i min mun.. Måste pulla nu!! hihi.
  • Anonym (yummy)
    Svar på #6
    oh vad härlig jag vill med mung knulla en våt fitta oh så härlig och riktigt knulla med min mun mmm blir så kåt vill smeka och kyssa ett par bröst fylliga oj så kåt man blev nu ihihihi..
  • Anonym (Viktoria)

Anonym (yummy) skrev 2008-12-03 21:22:24 följande:

Svar på #6oh vad härlig jag vill med mung knulla en våt fitta oh så härlig och riktigt knulla med min mun mmm blir så kåt vill smeka och kyssa ett par bröst fylliga oj så kåt man blev nu ihihihi..
    Mmmm verkligen :-P Då skulle du gilla mina äkta 80 e bröst :-P
    Mmm..
  • HelenR

Kan hålla med hur skönt de och att bli slickad av en tjej och givetsvis ge med... Ska träffa en tjej snart och de ska bli hur underbart som helst

• Anonym (Viktoria)

HelenR skrev 2008-12-03 21:44:30 följande:

Kan hålla med hur skönt de och att bli slickad av en tjej och givetsvis ge med... Ska träffa en tjej snart och de ska bli hur underbart som helst
    Mmmm och jag skulle vilja träffa dig :-P
Svar på tråden Bästa tjejsexet?