Inlägg från: Anonym (Viktoria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Viktoria)

Bästa tjejsexet?

Ohhhh.. Jag å en tjej vi träffades hemma hos mig.. Hon kysste mig, blev helt vild. Satt över mig (med kläder på ). Började smeka mina bröst, slet av mig bhn.. Kläderna. Vi låg i en 69a. Då kom hon. Sen slickade hon mig vanligt. Jag kom rejält. Efteråt låg vi bara och myste.. Mmmmm blir kåt när jag tänker på det :-P

• Anonym (Viktoria)

Anonym (yummy) skrev 2008-12-03 21:04:00 följande:

Svar på #4oh my gud vad aven sjuk vill med låter härligt!!!!!!!!!!!!!själv onanerar man till porrisar ah blir kåt av tanken på 69 med en tjej....mmmm
    Mmmm det är underbart. Jag låg underst och hade hela hennes våta fitta mot min mun och kunde tungknulla henne.. Kände hur hon kom i min mun.. Måste pulla nu!! hihi.
  • Anonym (Viktoria)

Anonym (yummy) skrev 2008-12-03 21:22:24 följande:

Svar på #6oh vad härlig jag vill med mung knulla en våt fitta oh så härlig och riktigt knulla med min mun mmm blir så kåt vill smeka och kyssa ett par bröst fylliga oj så kåt man blev nu ihihihi..
    Mmmm verkligen :-P Då skulle du gilla mina äkta 80 e bröst :-P
    Mmm..
  • Anonym (Viktoria)

HelenR skrev 2008-12-03 21:44:30 följande:

Kan hålla med hur skönt de och att bli slickad av en tjej och givetsvis ge med... Ska träffa en tjej snart och de ska bli hur underbart som helst
    Mmmm och jag skulle vilja träffa dig :-P
  • Anonym (Viktoria)

Hehe, lätt hänt :-P

• Anonym (Viktoria)

Haha och jag är en av dem :-P

• Anonym (Viktoria)

Anonym skrev 2008-12-04 19:13:43 följande:

Hej alla underbara kvinnor!Vill bara dela med mig av helgens erfarenheter...Jag träffade en kvinna, på en fest. Och vi dansade. Som om vi var en. Och så, helt plötsligt, hamnade vi bakom ett skynke. Och vi flög på varann, och hånglade. Det var fantastiskt. Sen visste vi, var vi hade varann...Kvällen flöt på och vi dansade, hånglade och pratade. Sen, efter ett tag försvann hon iväg och kom tillbaka. Hon hade fixat så att vi kom in i spa't.Där mina vänner, flög kläderna av. Snacka om HET och intensiv sex. Ink. en bubbelpool. Kan inte beskriva det närmare. Det var helt fantastiskt...
    Woooooooooow det lätt hett!! :-P Dreglar av bara tanken.. Visst är sex med tjejer underbart, tjejer?
  • Anonym (Viktoria)

Anonym skrev 2008-12-04 19:54:05 följande:

Folks blickar efteråt när vi kom upp till festen med blött hår var oxå oslagbart ;D.
    Oh. Nu längtar jag efter min kktjej..
  • Anonym (Viktoria)

Fizzle skrev 2008-12-05 18:42:23 följande:

Saknar mitt ex som bara tusan när man läser lite i denna tråden ;) Visst är sex med en tjej toppen, men det är ännu bättre när det är med ens flickvän ;) Det blir inte bättre än så ;)
    Det tror jag med, men jag är bisexuell men gillar bara sexet, kan inte bli kär i en tjej.. Tror jag. Jag och min kktjej är nästan som ett par, iaf när vi träffas Kanske därför vårat sex är så bra..
Svar på tråden Bästa tjejsexet?