Hej hej!
Alexander har fått feber, gav honom en supp efter att jag hade tagit tempen, då hade han 39,4. Han har dock inte varit grinig och ätit bra ändå. Vet inte om det är tänder på G eller nåt. Casper har börjat hosta lite så det kanske är lite förkylning på G igen...
Lena- Stackars lilla tjejen. Skönt att det gick bra till slut. Kan förstår att hon haft ont, gör ju jätteont att få en flis under nagen...
Kajsa- Vad duktig Wille är, snart kommer även han krypa. Alexander har ju också börjat dra sig framåt, får se om han också kryper snart.
Mica- Tråkigt med huset. Du ska dock se att det dyker upp flera fina hus
Lotta- Skönt att det går bra att jobba och att det även funkar fint när Rasmus passas av sin pappa.
Camilla- Vad härligt med lite sol och bad
Sambon är på julfest med jobbet idag så jag är hemma själv med barnen hela dagen och kvällen. Var en snabbis på Backaplan och köpte nytt regnskydd till syskonvagen då jag tappat det jag hade. Hittade ett i genomskinlig plast som täcker hela vagnen, även den klassiska "luckan" där fram som det vanligtvis annars läcker igenom. Är annars väldigt svårt att hitta dessa i Sverige, vet andra som beställt sådana drån USA..