Inlägg från: Lilla Ego |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Haha, jag tänkte precis föreslå samma sak Lotta...du kanske är preggo! :)

Näe, min vilda bebis håller sig inte stilla en halv sekund längre om det inte händer något hela tiden...så bio får nog vänta. Men varför gick vi inte på bio när de bara låg i vagnarna?? Det är nu man inser hur jäkla bra det var då;)

Mica: Välkommen tillbaka till livet;) Jag blir alldeles konstig i hela kroppen när Internet är borta. Min livlina.

Alex: Hoppas ni hade en fin kväll igår! Vad blev det för käk?

F däckade på Media Markt igår och sen tutade vi i henne välling och hon fortsatte sova i sängen...eftersom klockan var 1830 när hon somnade trodde jag att hon skulle vara pigg redan 04 men bruden sov till 05.45! Sicken lyx! Vaknade inte ens för nattvällingen:)

Nu river hon dammsugaren från väggen...förgrymmade onge

• Lilla Ego

Jenny: Kooooolt att han gett ut en bok! Hoppas den säljer ordentligt nu:)

• Lilla Ego

Skrotorvar! Hon råkade somna i min famn när vi kollade på nyheterna vid 09 och sen vaknade hon när jag skulle lägga ner henne i sängen...o nu har hon skrikit oavbrutet sedan dess. Har gett välling, varit ute o gått i regnet, ignorerat henne, lekt med henne, försökt natta henne i sängen och nu till sist somnade hon i vagnen i hallen. Stod där och drog vagnen fram o tillbaka som en dåre...Trodde jag skulle bli knäpp, hatar när hon inte slutar skrika. Nu ligger hon och gråthickar i sömnen, stackarn.

• Lilla Ego

Mica: Ska du också köpa kamera? Det var nog rätt bra priser öht på kameror på Media Markt, de hade kampanj på några modeller av varje märke och sen fanns det jättemånga andra kameror att välja på:)

• Lilla Ego

eos1000d fanns för ungefär 4000 pix med ett standardobjektiv har jag för mig. Valde lite mellan dem:)

• Lilla Ego

Alex: Fy så hemskt! Det är så lätt att ta allt för givet men när man hör sådant där tänker man verkligen till. Hoppas att din vän repar sig, det är nog lättare att ta sig ur det om man har ett barn sedan innan tror jag...jag hoppas och tror iaf att Filippa skulle ge mig ork att orka om något sådant hände oss.

Mica: Jag kan verkligen ingenting om kameror men nu ska jag lära mig! :) Om du köper en också kan vi kanske lära oss ihop? Känner mig helt lost men har velat ha en systemkamera o lära mig jättelänge nu!

Lek & Buslandet låter skoj! Om det är någon som vill kan vi ju kombinera det med adventsfika före/efteråt hemma hos oss, det är gångavstånd härifrån. Tänkte eftersom det ändå är i krokarna:) Alltså inte för att konkurrera med din inbjudan Linnéa;)

Emelie: Läskigt ju! Hoppas det går bra för henne!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV