Inlägg från: milllan84 |Visa alla inlägg
  • milllan84

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Alexandra: det var riktigt hemskt att höra, man blir målös det finns väl inget värre än förlora sitt barn. Hoppas hon blir bättre snart så hon får komma hem.

ja lek o bus landet kunde vara bra för busungarna så dom kan krypa fritt ..

Då var man själv i helgen, Hysse har åkt iväg till eskilstuna, mysigt att vara själv med willepille också.

• milllan84

Har någon lust att lnka fikatråden igen, råkade ta bort den nya istället för den gamla..

• milllan84

hej

Lena.Nej men stackars lill Freya ja gå iväg och låt en läkare ta bort den så man med säkerhet får ut hela stickan.KRAM

Mica: ska ni köpa hus? vad kul, vart någonstans är det?

Åh jag är så glad på måndag åker vi till lanzarote 1 v, ska bli skönt att komma bort lite..

Wille och jag måste komma på fika med er snart igen och hoppas man får träffa fler av er igen, det var så länge sedan man träffade vissa

KRAMAR

• milllan84

Mica: vad surt att det inte blev just detta ni tyckte om men det kommer komma fler bra hus säkert som ni kommer falla för

Linnea: hehe vissa tror att bara för man är ung så kan man inte laga mat då el? rolig dam till bm det där

Kajsa: kul att Wille börjar röra på sig go wille.,
    jo det är vi tre och ett annat par som har en son på 9 månader, så det blir full rulle hihi..

Lena: hur har dagen gått för lilla Freya?

William tar sig framåt men inte på klassiskt krypande sätt utan som en GI JOe style, han tror att han är en kryppskytt inom det militära hehe. ser helroligt ut, men framåt går det åtminstone

Trevlig helg till alla mammor o bebbar o pappor såklart!

• milllan84

hejjje

Har vart bortrest nu först till lanzarote där vi hade det toppen och nu över julen till örebro. hoppas ni alla haft en trevlig jul och en god fortsättning till er alla.

Mica: har inte läst igenom alla sidorna eftersom det har vart så mycket, hoppas inget hemskt har hänt lille Alexander men att han mår bra nu låter härligt KRAMAR

Sjuksköterskeutbildning är ju jättebra utbildning, Hanna vad skönt att ha en mamma du kan fråga om allt

Linnea: åh vad snällt av dina föräldrar att ge resan till er

dags för frukost

• milllan84

god morgon

oj oj är det så kallt ute idag.. vi stanmnar hemma hihi.. nej vi får gäster på middag senare också så måste ut i kylan trots allt o handla.

Ja nytt år snart, vad tiden gått fort, våra små är snart 1 år. här blir det lugnt, det kommer några vänner frånm sthlm på besök imorgon som vi ska fira in det nya året med.

Jennie: förstår att det känns tunght med helöt eget ansvar, bara hlöra av dig omk du behöver prata.

Ja en thailandsresa mitt i vintern låter inte dumt

Mica: oj hjärninflammation, stackars A, vilken tur att han återhämtade sig helt, lillplutten ..kramkram till er.

A-S: har Eric börjat gå?? Wow vilken snabb liten rackare!

• milllan84

heej

Grattis Hanna på mamnsdagen!

Lena: kul att ha familjen på besök då får det minsann vara hur trångt som helst!
    Kul att höra att Freya pratar så många ord redan!

Vi vill också fika i slutet på veckan, det var ett tag sen sist

Lotta: krya på dig, skönt att du fick din medicin.

Kajsa: jobbigt att det läcker, men det är nog för att han drciker mycket välling, för Williams blöja har aldrig läckt och han är jättedålig på att drcika sin välling. vet faktiskt inte vad man kan göra..

Vi har problem att få i lilleman all möjlig mat inte ens efterätt vill han ha ibland. men men hoppas det vänder.
    Nej nu ska jag se på film.

Ha en trevlig kväll!

• milllan84

god morgon

Måste fråga vad det är för dag idag, är det en röd dag??

Jag är också extremt dålig på att reafynda, tyvärr.. men ibland har man lyckats och det känns ju såå bra! som igår hittade jag ett par byxor för halva priset och dom tänkte jag köpa innan jul för fullpris hehe..

nej nu ska jag föröska få i lillmonstret gröt, det ända som jag får i han utan protest är hans välling. och det är märkligt, när vi är ute på restaurang och matar honom är han bättre på att äta sin mat än hemma, måste vbara att han uppmärksammar allt annat under tiden..

• milllan84

Kajsa: vad bra att ha lilla Silla till hjälpreda för distrahera Wille

Linnea: vad tråkigt att läsa att ni har det sämra mellan er som Alexandra skrev så har du oss här, det är bara ringa om du vill prata eller ses KRAMAR

ja det här med framtiden är ju ett stort dilemma, jag vet inte vad jag vill göra, studera börja jobba, men hitta jobb nu verkar för avancerat med alla uppsägningar som sker.. åh nu måste jag ta tag i attt börja söka dagisplats till hösten, har skjutit upp det alldeles för länge nu..

Funkar fikatråden? eller kanske inte någon skrivit ännu bara ..

god natt allesammans

• milllan84

Alice: vi har samma läggrutiner som er, han gråter och slutar absolut inte förens man tar upp honom så det fungerar bra för oss med.
    ibland bär vi över han men ofta så sover han med oss och jag håller med om att man får lite sparkar ibland hehe..

Maria: GRATTIS AXEL på 3 ÅRSDAGEN!!
    men William är likadan, äter mest välling, visst så ligger han under sin survba, men om det är det enda som går riktigt bra så varför inte ?

Kul det låter för era småttingar som börjat traska, kan tänka mig att det e full rulle därhemma haha..

Ja 1 årskalas snart, bra ide att fixa ett stort kalas till våra små eller stora? oj oj vad tiden springer iväg.. känns som det var igår man satt med jättemagen..

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV