Vilda bebisarna jollrar vidare IV
jo just det, håller på o startar en blogg.. men just nu är den så ful så jag lägger inte ut länken än. kan verkligen inte det här med webdesign. har ingen aning om hur man gör...inte Tobias heller.
jo just det, håller på o startar en blogg.. men just nu är den så ful så jag lägger inte ut länken än. kan verkligen inte det här med webdesign. har ingen aning om hur man gör...inte Tobias heller.
Maria, jag är grymt imponerad!!!! Vilka fina tårtot! Gjorde du ormtårtan idag med eller var det på självaste födelsedagen? Det var ju massor av tårtor! Vill oxå göra en rolig barntårta på Alexanders kalas!
hej flickor!
Tråkigt att höra att filippa inte är bättre än...vad sa de på sjukrådgivningen? kanske de vill ge henne lite dropp om hon inte fått i sig nåt på så länge? Hoppas hon börjat dricka lite välling nu när jag skriver detta!
Linnea
så ledsen jag blir när jag läser hur ni har det. När var det Kim skulle träffa en läkare? Tycker han själv att han känner sig deppig? Låter som det när han är så off till allt. Hoppas det blir bättre snart!
Alice
När jag ammade så var det inte så mycket för Tobias att göra om nätterna. men nu hjälper han till ganska mycket. Ibland får jag nästan tvinga han ut till soffan så han får någon sömn. Alexander sover extremt dåligt nu och det är väldigt tärande. Har inte så mkt energi just nu. hade aldrig orkat om inte Tobias hjälpt till. I natt tar han ansvaret fram till kl 3, det var han som föreslog det. Då sover jag i ett annat rum. Sen byter vi. fast vissa nätter säger jag åt Tobias att sova ifrån oss hela natten. Han måste ju ändå gå upp kl 6.45 medans vi ligger kvar till 9-9.30.
vill oxå fika ju... på onsdag ska vi på återkoll. Hoppas läkaren säger att det är ok att vara lite mer offentlig då
Men Linda då...stackars er!
Men skönt att hon verkar må lite bättre nu! Men varför skulle du oxå få detta?!!!! Nu får det allt vända!
Jenny
inte ett stavfel ju!
min kompis är på jakt efter ett bra bärsele. Jag är bara erfaren av Ergon som jag är väldigt nöjd med...men du har lite mer att gå på. Vilket sele tycker du är bäst. Hon vill ha den från födseln.. Lovade att kolla med vår sjal/sele-guru
Hon är föresten lika lång som jag men lite större om det har ngn betydelse...
i natt sov jag i alexanders rum som sagt. Sov inte en blund...gaaaaaaa! Vill inte vara med om detta igen!
tack Maria och Jenny för era inlägg om bärselet! Åsa uppskattar det!
vet ni vad? Alexander har ganska taskig balans. Så idag när vi var hemma hos Terés och lilla Ida så övade jag lite balans med Alexander. Helt plötsligt stod han upp själv utan mitt stöd sen stack han iväg 4 steg! Gjorde samam sak igen, Då tog han typ 7 steg. han gick så fort så jag han inte lindra fallet. men det gick bra iaf. Jag o Terés bara stod och gapade.var inte beredd på att herr lat skulle ta sina första steg nu.
nä han kryper inte så jag blev väldigt förvånad. men sen några veckor tbx hasar han sig fram sittandes med hjälp av armarna.
Lotta va skönt med lite vila! Hoppas han tyckte det var skönt att sova så länge så han fortsätter så!
Nu ska jag titta i Kajsas blogg. vill oxå se en rolig film!
Carina
låter jobbigt med missnöjd bebbe där hemma...visst några dagar pallar man men veckor kan vara lite lätt tärande. Undra var det är hon tycker är så tråkigt. Alexander är väldigt mammig och kan bli gnällig när jag inte tar upp honom om han vill det. men han börjar acceptera att vara på golvet mer och mer nu när han tar sig fram mer, vilket är jätteskönt! Hoppas det går över snart...
jättesöt Wilmer! Gosing! Så längesen jag såg honom!
här är föresten min blogg
a-manochmamma.blogspot.com/
den är inte så fin än, men jag ska försöka lära mig...
Tack va snälla ni är
Men det är texten jag inte är nöjd med. Några av er har mycket mindre text...texten kommer lixom inte över hela sidan. men det går ju att fixa till lite senare.
ja, det är inte kul när man stått o kämpat med maten och det ratas redan innan skeden åkt in i munnnen! Bläää! Hoppas lillskruttan blir lite mer nyfiken på mat snart. Hur är det med bröstmjölken efter så lång tid. ger den fortfarande mycket mättnad o näring? Har för mig att hon går upp bra i vikt...
det finns en mellanmålsburj fr Hipp röda bär med yoghurt tror jag den heter. den är fantastiskt god! kanske fröken skulle tycka om den?
Nu sover fisen så då ska jag oxå sova...ni vill nog inte veta hur våra nätter är nu...fyyyyyyy f_n! men han är världens goaste för det!