Inlägg från: koalamom |Visa alla inlägg
  • koalamom

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Det är ingen som behöver känna sig tvingad att hjälpa mig med Vidar under föreläsningarna, det fungerar även utan hjälp även om det underlättar om jag har hjälp. Så känn er inte tvingade eller ha inte dåligt samvete på något sätt för att ni inte kan hjälpa till det löser sig ändå alltid på något sätt.

Här har vår natt varit ganska bra, Vidar sov i princip från 20-05 då han vaknade för att han var hungrig och blöjan var full med både det ena och det andra. Jag lyckades få honom att somna om igen och vi gick upp vid 6.10, fast jag kunde ligga kvar i sängen till 6.50 ungefär.

Axel är på dagis idag och jag hoppas och tror att det går alldeles utmärkt.

Micaela: Hoppas att du mår bättre snart!

Linda: Kanske var hon bara trött?

Ann-sofie: Hoppas du också mår bättre snart och att det inte är något.

Hanna: Om du vill kan vi ses efter föreläsningen, den håller på till 11.30 så kan vi äta lunch då? Har latteabstinens

tokboll - stolt mamma till ♥axel♥ & ♥vidar♥
  • koalamom
    Primus: Så hade jag det med Axel väldigt länge tills jag började styra upp det med stenhårda rutiner... Med Vidar har vi egentligen inga direkta rutiner heller utan han får hänga med oss andra... Hoppas du får sovit något.
  • koalamom
    Kajsa: Skriv specifika förskolor på de 4-5 första och alla förskolor i området på sista alternativet. Då har du dessutom "4-månaders garantin" för att få förskole plats inom den tiden.
  • koalamom
    Linda: Man måste söka alla förskolor i området har jag för mig för att regeln ska gälla.
  • koalamom

Jag har sista föreläsningen för iår på torsdag mellan 10.30 och 12.00 och undrar om det är någon som kan och har lust att komma hit och hjälpa mig med Vidar då?

Tack så hemskt mycket Hanna för att du och Molly kom och höll Vidar sällskap under föreläsningen så att jag kunde redovisa i lugn och ro!

• koalamom
    Micaela: Jag laddade ner en ansökningsblankett från internet och skrev ut på skrivaren.
  • koalamom
    http://www.goteborg.se/wps/portal/!ut/p/c1/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gjU-9AJyMvYwMDSycXA6MQFxNDPwtTI4MwY6B8pFm8n79RqJuJp6GhhZmroYGRmYeJk0-Yp4G7izEB3X4e-bmp-gW5EeUAV-kG0w!!/dl2/d1/L2dJQSEvUUt3QS9ZQnB3LzZfMjVLUUIySjMwMDlCRDAyVEQ0MU44NTIwVjM!/

Vetinte om detta fungerar Micaela men jag försökte klistra in länken till sidan där länken med ansökningsformuläret finns...
  • koalamom

Äh, det blev ju som Hanna gjorde

Micaela: Men när du valt förskola och utbildning, så väljer du förskola 1-5 år och sen har du en massa "tjänster" länkar till höger på sidan och där finns ansökningsblanketten.

• koalamom

Alexandra: Åh, vad kul! Hoppas du blir bättre snart iaf.

• koalamom

Lotta: Vi är nog på i mån oxå

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV