• Lucie

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Bra Kajsa!
    Såg inte att du skrivit!
    Du vet ju själv hur lång tid ett inlägg kan ta att skriva

Mamma till älskade Rasmus goteborgskalaset.blogg.se
  • Lucie

Hoho!
    DEt var inte igår jag skrev nått känns det som!
    Jag har iallafall åkt på en förkylning igen!!!!!
    Luftrören som tagit lite stryk denna gång!
    Rasmus verkar må fint dock!
    Fortsätter dock att vägra sova på dagarna! MAn ser att han är aaaaaaaaastrött men max en 20 minuter och sen är han på g igen!
    Skall dock absolut icke klaga då han ju sover så fint om nätterna och har dessutom börjat kunna sova lite längre!

Tänkte höra om någon har lite lust att träffas över en fika på onsdag kansek!
    Vill inte lova att vi kan träffas här för nu verkar det som om Chrille kommer bli dålig - hämtade honom tidigare på jobbet idag!

Är så innerligt trött på denna kyla och slask hela tiden nu!!!
    VAR ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅREN!!!!

Åh vad många gånger vi stått och kollat på systemkameror....är det en sak jag skulle få önska min så skulle det vara en sån...men herregud minst 4000 kostar de och sen allt smask som ska till - minneskort och väska och grejor - det skulle ju inte stanna under 5000! DEt hostar man ju inte bara upp i en handvändning!
    Vill ha vill ha vill ha vill ha!

Ojojojo många ett års dagar som närmar sig nu! Vi tänkte ta barnkalas en helg, släkten en helg och sen kommer min mamma från S-tälje en helg! Så det blir möe fira!
    HAr ni andra köpt några roliga grejor till de små? Några tips!
    Vi brukar ta Rasmus till typ ToysRus och kolla vad han verkar tyclka är kul!
    Kommer nog bli möe som blinkar och låter! Hahahaha

• Lucie

Var precis på vårdcentralen och visade upp Rasmus!
    Ramlade trött som han var och slog upp ögonlocket på ett sängbord!
    Då jag ringde och beskrev såret så sa hon och iom att det satt där det satt så var det bäst att få det påsett iallafalll!
    Men det var ingen fara och Rasmus mår så bra men en goer blåtira lär han få!
    Och inte blir det varken första eller sista...hahahahahah
    Min lille boxare!

• Lucie

JAg har ont i halsen och Chrille var oxå sämre nu på morgonen så jag vill inte med gott samvete komma och smitta er andra då det uppenbarligen smittar!
    Speciellt inte er Alex som snart ska åka till Thailand!
    JAg är sketatrött oxå och har en unge som vanligt som är grinig men vägrar sova så humöret är på topp!
    Men vi får väl försöka komma och fika nästa vecka!

• Lucie

Så skönt Kajsa att ni fick penicillin! Har tänkt på er!
    DEtvar ju samma när Rasmus och jag fick penicillin för halsfluss -de kunde inte konstatera att det verkligtn var det trots att det såg ut som pesten brutit ut i halsen!

Nu är det jobbardag med envisa förkylningen - suck och pust!

Grattis Leon

Grattis Selma

På eran 1 års dag!
  • Lucie

Grattis Wilmer och Vida som fyllt år och till William som fyller idag och till Freya som blir 11 månader
    Vi har varit i Värnamo hela helgen och firat Rasmus kusin som blev 17 år på alla hjärtans dag!

Vet ni vad - det var SNÖ!!!! Och då menar jag inte det som vi har nu utan riktig snö - så vi var ute på lördagen och åkte pulka!
    Rasmus reagerade inget alls de 4 gånger vi åkte ner för backen!! Haha
    Enda reaktionen jag fick var då en bil åkte förbi - titta sa han då - så kul tyckte Rasmus att det var! Hahahaha
    Tog fina bilder jag ska lägga upp på bloggen sen!
    Har inte hunnit läsa nått alls!
    Men får göra det i em!
    Nu ska jag och grannen iväg och kolla in en av förskolorna som ligger här i närheten!
    Byebye!

• Lucie

Magsjuka här med!
    Men bara jag tack och lov!
    Konstig magsjuka - inge spy bara kass i magen, ont och trött trött trött trött!
    Faaaaaaaaaaaaaaaan

• Lucie

Grattis Fillipan!

JAg mår mycket bättre idag!
    Inte lika trött!
    Jag spydde aldrig men dålig i magen och ont!
    Konstiga sjukdomar dessa!

Gud vad veckorna går fort nu när man jobbar 2 dagar iveckan! Man försöker att späcka 3 dagar med aktiviteter och de andra 2 är jag så trött efter jobbet att ajg inte orkar nått!
    Men jag hoppas att vi kan komma på en fika nästa vecka iallafall!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV