• Lucie

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

gyyggg k,gh wv bjyyjnh yy u msdmdm rm, m,fffffffffffffffffffffm,. llµµµµµµµµµµµµµµµµµµ, m mni ubnu bilhioo.9

• Lucie

meeeeeeeeen emelieeeeeeeeeeeee!!!!
    ojojojojojojo
    grattis!!!!!
    ojojojoj jag ryser!

• Lucie

Nejmen Alice då.....
    Grattis!!!!
    Grattis!!!!
    Grattis!!!!

Har precis varit och handlat!
    Kommer dit och ska handla mat liksom.....mat till helgen...kött och sånt...då har de inte fått leveransen så inget kött ingen köttfärs...suck!

Men en liten bulllängd tills imorn och lite frukt till frukt sallad till ungarna!

• Lucie

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN
    Vad är detta???????
    Ojojojojoj!!!
    Grattis!!!
    Kan ni inte komma ni andra mammor imorn oxå så kan vi tjöta graviditeter och få fira er lite?

• Lucie

Som jag sa tidigare så kom till mig och Rasmus imorn och skvallra graviditeter och bebitjöt!!!!
    OCh inspektera Alex mage.......hahahahahahaah

• Lucie

Gomorron!
    Rasmus sover fortfarande utmärkt i sitt rum - imorse hörde jag att han vaknade vid halv 6 men somnade sen om....men...
    Vi har ju samma problem varje varje varje natt - blöjorna läcker som bara den!
    Kan det hjälpa att gå upp en strlk eller?

Linda och Alex ni är välkomna vi 11 el 12 eller 13 men 12 blir bra!

• Lucie

Får kanske prova det då.... har man den andra bakofram då eller?

• Lucie

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    BArn aldrig sova länge annars på dag - varför just nuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nu irri irri irri!

Axel har slagit upp läppen så Maria fick lov att åka till akuten!!!

• Lucie

Och varför jag vara arg - jo annars skulle jag varit på väg hem till MAria just nu!!! Men tjejor - vi kan ju ta en fika nästa vecka så kanske fler kan va mä!!!!

• Lucie

Ojojoj Jenny d va änna litta tösabit du har där!!!

Carina - fyyyyyyyy känner verkligen med dig då jag haft skiten 2 gånger! Är liivrädd för det nu för tiden!

Rasmus sov till halv ett och nu sover han igen.....vad är detta?

Imorn blir han ett och jag ska jobba huvva!

• Lucie

Det var ingen fara!
    Lite snopet kändes det men vi kan väl försöka ta en vända hit nästa vecka! JAg hade fullt upp hela eftermiddagen - var på Polisen och skaffa leg till Chrille satt i kö och sen handla och sen hämta farbror Jonas!
    Kände liksom bara att Rasmus först skulle sova och sen äta! Hade jag vetat att jag skulle iväg hade han naturligtvis fått mat tidigare och sen hade det inte spelat nån roll om han var trött eller ej men nu blev allt i omvänd ordning och han var trött och grinig bara! Man blir liksom stressad ....ja ni vet!
    Jaja!

Skönt att allt ordnade sig med Axel!

• Lucie

För ett år sedan satt man och räknade minuterna mellan värkarna och om en timme bar det av till BB!
    Herregud ....i dag har jag haft många tårar i ögonen - och imorn blir det fler....

• Lucie

För ett år sedan satt man och räknade minuterna mellan värkarna och om en timme bar det av till BB!
    Herregud ....i dag har jag haft många tårar i ögonen - och imorn blir det fler....

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV