Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Maria Tobias är tyvärr i sthlm både de dagarna så jag kan inte då  

Maria Tobias är tyvärr i sthlm både de dagarna så jag kan inte då  

Maria
jag ska till MVC på måndag kl 10.30. Hade ställt upp annars. Du gör så mycket för allt o alla hela tiden känns det som.
Det var ingen propp i lungan! så skönt! Men antaglingen en infektion någonstans eftersom sänkan var hög. Få se vad proverna säger.
Alex
Mäklaryrket är som klippt och skuret för dej! Hoppas du kommer in!
Alexanders huvudmått är 45.5 så det är inte heller så stort. Ligger under normalkurvan iaf.
Idag vaknade A med feber igen. Men efter suppen blev han pigg igen.
Carina
vi väntar på din rapport! Om natten var jävlig så kommer nästa natt vara mindre jävlig om det är någon tröst. fast det kanske gick hur bra som helst?
Underbart Carina!!!!! Det kommer gå ännu bättre i natt ska du se  

Gud vilka fina barnmöbler! Synd att bordet var så litet... Alexander har så stort rum så jag vill ha ett litet större bord.
Jättefin tapet Linnea. Me like a lot!
Härligt med årets första pumppass va? Härlig träningsvärk du kommer ha på fikan, hihi! Vill oxå träna med Tobias är i sthlm. KOmmer hem kl 21 imorgon och på och på torsdag ska han till Skövde hela dagen. De har bernpassning opå gymmet men jag tror inte att Mr A skulle uppskatta det så mycket... inte så sent på kvällen iaf.
A-S DoReMi-förskolan.. vad är det för skola? när måste ni bestämma er?
Idag var Alexanders nattning tikbra. droparn ahade inte fått börja verka än så jag vet att han somnade så här bra på egen hand. Jag gjorde så som Linda gör med Filippa. Lägger mig i sängen bredvid o låtsas sover. Idag blev han inte sur som han brukar bli när jag gjort så. Det var som han fattade vinken direkt för när jag la mig ner så gjorde han det oxå. sen låg han ner o snackade lite o bökade runt. sen somnade han  
  jag rörde honom inte ens, jippi! får hoppas han sover lika bra för de har han INTE gjort de 2 senaste nätterna.
jag blir så stressad nu av dagisköerna! var ju inställd på att skola in A i jan 2010. Men det släpps ju knappt några platser då. Är mnu mer inställd på att skola in A i augusti/september istället så får Tobias vara pappaledig 2 dagar i veckan och jag kommer bara jobba 75%. 
70-80 före i kön Hanna. Nä nu måste jag börja kolla upp det här med dagis på allvar. Vill helst ha det dagis utanför vårt sovrumsfönster. Det är helt nytt. Öppnades i höstas.
Jag igen
Linnea
vilken förskola blev det för Annie?
Linda
jag har ett överkast till en enkelsäng som jag kan ta med mig. det är offwhite  

Linda
kom på att jag har ett överkast som är för en dubbelsäng. brunt på ena sidan o beige på den andra. Men jag vet att jag råkade krympa det lite. ska jag ta med det så kan du se om det passar?
Kul att ni ska leta hus på allvar nu!
Maria
Va kul med cykelvahn! Snygg grön färg! Jag har ingen koll på sånt så jag vågar inte säga vilken jag hade valt. men är det ingen större skillnad på dom som du tror så hade jag tagit den billigaste.
personalkoop låter ju hur bra som helst! Har bara hört talas om föräldrakoop.
det är säkert jättelång dagiskö här i majorna med. tycker jag ser barnvagnar överallt här.
carina
synd att det inte gick som du hoppades i natt! Men det kommer vända snart!
Vår natt blev inte som jag hoppades men bättre än de 2 senaste nätterna iaf.
alice tack  
  Västen hittade jag på en 2:nd hand butik i Masthugget för 70 kr, mycket nöjd  

Skönt att Vida mår bättre nu, typiskt att du blev smittad! Hoppas du blir bra snart! vill träffa er!!
linda
är det nr 10 ni bor på?