Inlägg från: fru Elle |Visa alla inlägg
  • fru Elle

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Jag ska inte börja jobba förren i mitten på augusti, så mycket kan ju hinna ändras tills dess. Men just nu kändes det lite trist och hopplöst.

Jag vill också bli frisk, har massor av saker att fixa som jag har fått skjuta fram för vi har varit sjuka.

• fru Elle

Brukar kika på era bloggar ibland. Jag måste säga att den sista filmen som Kajsa hade gjort på Wilmer och Silla gjorde mig på bättre humör . Han är så himla söt när han tar sig fram hoppandes på det viset.

• fru Elle

Alex; Vad härligt med en resa till Thailand. Vad bra att åka med en annan familj som har barn i samma ålder.

Maria; Den bilden är jättefin på Axel och Vidar. Hoppas att de hittar igen Tassa på dagis för det är ju hans favorit.

Ann-Sofie; Tråkigt att det inte finns något att göra på jobbet, då vill man ju bara hem.

Carina; Hoppas ni får det att fungera bättre och bättre med farmor så kanske hon kan hjälpa till och ta någon natt så du får återhämta krafterna.

• fru Elle

Maria; Var på pop på Vallgatan idag och kollade om jag skulle bry mig om att gå dit. Funderade på den rutiga jackan till Molly, men både 80 och 86 var för stor i armarna, sen tyckte jag att 80 var för liten för henne (förutom armarna då). Så det blir ingen jacka denna rean. Sen tycker jag det är så svårt att veta vilken storlek hon ska ha nästa vinter så det blir ingen overall heller. Tror Allum är bättre än de inte i Göteborg. Funderade ett tag på att åka till Frölunda Torg, men nu ska jag ju inte gå på rean.

Kajsa; Hoppas det går bra och att han snart slutar med nattätandet.

• fru Elle

Maria; Tror att de rear ganska mycket overaller på Vallgatan, men inte mycket skalkläder, fanns två i denim och en rosa. Den blåa och den röda tror jag inte de rear för de hängde på ett annat ställe. Tycker att det är lite konstigt att de inte rear den blåa och den röda skaljackan för i vår kommer ju en helt annan modell på skaljackan.

• fru Elle

Jennie; Du som precis har köpt en tvättmaskin, men den går säkert att sälja. Hoppas lägenheten är fin!

• fru Elle

En latte vid 13.00 låter gott men har blivit tokförkyld igen. Men jag har skrivit upp mig på fika nästa vecka.

Alice; Tror bara att man kan köpa Tupperware på partyn. Men de kanske har försäljning på deras hemsida?

• fru Elle

Maria; Blev det något shoppat på pop.

Jag kände mig lite bättre igår men nu verkar min förkylning fått ny fart . Molly har med haft lite feber, men hon har varit ganska pigg ändå. Jag gick och la mig idag när hon somnade på dagen, fick sova en kvart. Hade ju önskat att hon hade sovit lite längre. Nu har jag precis tagit ett varmt bad och hoppas det ger mig lite ny energi. Vill bli frisk nu!

Brukar vara mycket att fixa, hoppas ni får en trevlig 30-års fest!

Kände först inte igen mig, men det måste vara fotat upp mot avenyn eller?

• fru Elle

Angående Lindexrabatten så verkar de för en gångs skull ha tänkt till. Tyckte det stod att man bara fick använda en gång per medlem. Undrar bara om deras system klarar av att reg detta, hoppas inte .

• fru Elle

Linnea; Det är väl härligt att hon sover bra igen. Molly sov till 08.00 idag, lite längre än hon brukar men det tyckte jag var jätteskönt. Kul med reafynd, har inte kollat på pop i stan nu när deras nya rea börrjade så jag vet inte vad som finns.

Jennie; Har du blivit erbjuden två lägenheter? Hoppas du hittar någon som passar er.

Alice; Kan tänka mig att det blir extra jobbigt för henne när hon har sonden och hon är slemmig i halsen. När var det hon skulle få knappen på magen?

Mica; Den har vi vaccinerat Molly med också, vad bra att ni får den till honom. Tror den ingår i vaccinationspaketet för de som föds nu.

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV