Inlägg från: fru jönsson |Visa alla inlägg
  • fru jönsson

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Maria - Nu åker jag alldeles strax :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Hejje!

Tillbringat den senaste timman med att läsa igenom allt jag missat :) Har skrivit i fikaråden om fredag, la upp ett förslag om att vi köper thai take away och alla tar med sig ett par grejer var. Känns lite konstigt att inte skriva typ bröd, gurka osv utan istället lime, vodka... Räcka ut tungan Tänkte gosa med mina killar nån timma inann de flyr fältet till min föräldrar så från 18.30 skrev jag.

Fina bilder ni fått på era gosingar!

Vi har haft det super i skåne men skönt att vara hemma. Jag kommer gärna till dig på onsdag Mica! Kan inte imorgon tyvärr.

Alice - Hoppas det går bättre med Vida och maten. Vore jättekul om du kom på fredag!

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Jag vill me ha snö!!!

Andi kommer inte hem förrens vid åttatiden idag så jag och b-rex är själva hemma...undra vad vi ska hitta på. Se till att få klart julkorten kanske :)

Hanna - mina tankar finns hos dig, det är inge roligt med den där jävla kräksjukan. Fan ta den! he he skönt att få svära ibland.

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Jag fick 22 000:- tillbaka på skatten idag! Beställde mitt drömobjektiv på direkten Skrattande

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Lena - Sånt händer, det kanske är till din fördel att du sticker ut lite :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Vi har tvärtom börjat sova bättre nu, sover hela natten med vällingslurk vid sex och sen somnar om direkt och vaknar typ halv nio-nio! Helt underbart.

Kajsa - vilken söt gunghäst :)

Mica - Blev inga lussebullar idag, vi vaknade för sent men jag tar med något annat :)

Maria - Synd att vi inte ses idag men förstår om du behöver fixa hemma. Hade en sån dag igår. Mamma undrade om du kunde komma förbi med det andra halsbandet någon dag.

Ni tittas det på Teletubbies för fullt här hemma :)

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Mica - Jag och Anna kommer vid halv ett-tiden!

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Tack för fikat idag Skrattande

Jättegod glögg Mica!

På vägen ut hittade jag ett par stickade gröna babyvantar, någon som saknar dem?

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Linnea - Vad bra att hon gillade det, ska framföra detta till mamma Skrattande

♥Benjamin 080210♥
  • fru jönsson

Välkomna hem Carina! Mysiga bilder på lillan :) Det där med badrummet lät verkligen inte som nån höjdare Ledsen Hoppas det löser sig snart!

♥Benjamin 080210♥
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV