Grattis Inez-tjejen! :) 
Mica: Vi var också på Backa läkarhus, helt grymt ju! Knappt någon väntetid alls:) Filippa har någon form av virusinfektion, läkaren visste inte om det var just femte sjukan men hon fick tavegyl mot utslagen. Det blev helt tokigt mycket utslag som fladdrade över hennes kropp hela eftermiddagen igår så till slut ringde jag sjukvårdsuppl som tyckte vi skulle åka in och visa upp dem, det var nässelutslag.
Stackars Alexander ju! Vet ju precis hur det är att tvinga i henne vätska, satt och gjorde det en hel natt, var femte minut...usch. Hoppas han blir bättre snart! Jag blandade ingen saft i socker/saltlösningen och då gick det mycket bättre..och när hon sov passade jag på att spruta in massor för då protesterade hon inte.
Jag och K hade en riktig helkväll ute igår, vi åt tills vi knappt kunde sitta upp på La Sombrita och sen när vårt sällskap blev trötta och slitna och ville hem stannade jag och K till på Hotell Gs champagnebar och unnade oss ett glas champagne:) Det var så otroligt skönt att få göra något själva, det här var första gången vi lämnade bort henne en hel kväll och det gick hur bra som helst här hemma:)