Inlägg från: Meemmee |Visa alla inlägg
  • Meemmee

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Tack för underbar kväll igår tjejer!!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯)
  • Meemmee

Nu finns det bilder i bloggen för dom som vill se lite från igår Bara 3 bilder!

• Meemmee
    Jenny: SKit också Hoppas det vänder snart! Evelina vaknar runt 9 sover 30-40 min runt 13 sen är hon vaken till mellan 19-20. Vaknar 1 gånng 12 välling,somna, vaknar kanske vid 4-5 välling, somna.
  • Meemmee
    Carina: Lite termos rim

När du är ute och bygger,
    och ingen har som kaffe åt dig brygger
    kan du istället ur denna dricka,
    men den ryms tyvärr inte i din ficka!

-----------------------------

I denna kan ni ha något gott
    Vi lovar att det håller sig "hot"
    ----------------------------------------

Kaffe, choklad eller saft
    Har ingen i denna haft
    Den är helt ny och skinande fin
    Varför inte hälla i lite varmt vin
  • Meemmee

Ingen DHW idag Gråter

Får väl läsa min chic tidning och äta apelsin istället MYS

• Meemmee

Men herregud, stackars lilla Alexander Tur att MIca var så uppmärksam! Såna grejer är ju inte att leka med direkt, va faan va det för doktor hon va hos i tisdags som inte upptäcker att nått sånt är påväg??
    Mica: Tänker på er! 

Alex: hade ni myspysigt igår???

Maria: Efter att ha jobbat på dagis så vet jag att det oftast är andra barn som gör sönder, oftast för att ägaren till leksaken vill ha tillbaka den och då kastar den som lånat den ofta i golvet i vrede av att inte få ha den längre! Synd att det var en grej han tyckte så mycket om!

Guuud jag är sååå trött,,, Ska jobba idag, jag är inte van vid att vara uppe vid denna tidenGenerad väldigt bortskämd med det känner jag!

• Meemmee

Hej tjejer! Tittar in snabbt!

Evelina fick sin första tand idag, och jag missade det för att jag jobbade Men men..

Mica: Finns här om det är något, minsta lilla!!!!

Ang, mat så ahr Evelina älskat allt jag ahr gjort dvs. Korvstroganoff (med den nyckelhåls märkta falukorven), potatisgratäng, panbiff med stekt potatis. Har lagat den så som jag och Zoran själva äter den orkar helt ärligt inte hålla på och joxa med separerad mat

Kul med shoppingtur!!!!

Kajsa: Hoppas Wilmer blir bra i magen nu, ni ska väl upp till Berg över jul??? När är bodystepen på måndag???

• Meemmee
    Mica: Herregud, vilka dagar ni har haft bakom er nu! Ni är så duktiga och starka du och Tobias och Alexander ska vi inte prata om, han är ju så stark!!!
    Klart du behöver sova, stackarn!! Hoppas du har fått gjort det i natt!
    Tänker på er jätte mycket!! Skönt förresten att ni får permis vid jul.. Och som sagt.. OM ni behöver nått, tveka inte utan ring!
  • Meemmee
    Alex: Är också nyfika på hur håret blev!! Säkert väldigt tjusigt! Herregud måste också till frissan!!! 100 årsen sistGenerad
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV