Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Kajsa: Jag ser inte heller hela loggan, den är kapad på något vis så att en del av menyraden försvinner i det lila. Kan ju också tillägga att jag oxå kör med Vista...
Kajsa: Jag ser inte heller hela loggan, den är kapad på något vis så att en del av menyraden försvinner i det lila. Kan ju också tillägga att jag oxå kör med Vista...
Stackars Vidar, han hostade så han kräktes för en liten stund sedan. Det är lustigt här har jag gått och varit livrädd för att barnen ska kräkas och få vks igen men nu när Vidar kräktes är både jag och Jesper helt övertygade om att det inte är vks och jag känner mig jättelugn. Man verkligen ser skillnad på "vanliga" kräkningar och vks-kräkningar det går bara inte att ta miste. Härligt snack va  ![]()
Bilstolar då, vi lurar på att köpa en sådan här http://www.babyland.se/baltesstol-romer-trygghansakampanj_x_THKBR130102112.aspx till Axel och låta Vidar åka i brio Zenton. Eftersom vi åker så sällan i bil så känns det väldigt onödigt att köpa en Zento till som Axel kanske kommer att använda 2 gånger till. Axel är ju dessutom stor som en 4 åring trots att han inte ännu fyllt 3 år. Vi kommer förmodligen bara använda den en gång innan Axel fyllt 3, vi åker bil kanske var 4e månade eller mindre...
Vidar har förresten sovit sen 10.45 ungefär så han borde nog vakna snart.
Var för att fösöka köpa pyjamasen på Lindex tidigare idag, de hade bara 3 nattlinnen kvar!
                    Vidar kryper inte heller ännu, vi får nog vänta ytterligare  2-3 månader här skulle jag tro  ![]()