Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Ta med lunch om ni vill ha. Ska försöka fixa något fikabröd tills imorgon. Ska vi säga 11.00 som vanligt?
Ta med lunch om ni vill ha. Ska försöka fixa något fikabröd tills imorgon. Ska vi säga 11.00 som vanligt?
Ja idag var det väldigt mycket folk. Har gått igenom Mollys kläder och vi hade lite dåligt med klänningar och ombyten till alla släktmiddagar. Orkar inte gå och leta på stan, men jag hittade två klänningar på tradera idag. Hoppas de blir bra och att jag hinner få dem innan jul.
Alex; Vad roligt med husvisning! Det är bara att ringa när det är klart, våra fikor brukar ju hålla på ett tag  
 .
Hade tänkt göra lite julgodis iår, vill gärna ha era goda recept. Om de inte är hemliga förstås, hoppas inte det  
 !
Ann-Sofie; Det är så roligt och se hur de lär sig nya saker, ibland går det verkligen fort Eric tycker säkert också att det är mysigt att amma lite och ligga nära dig. Förstår att det kan kännas lite kluvet, egentligen så borde de ju inte behöva äta på natten samtidigt som det är mysigt att fortsätta amma. 
Nu vet jag inte om ni har använt napp till Eric. Men M har ett stort sugbehov när hon ska sova, men hon vill inte ha mat. Ammade henne inte så länge men kommer ihåg att spottade ut mjölken hon fick i sig när hon var trött och ville sova istället för att äta. Så för oss föll det sig ganska naturligt att börja med napp, kommer väl bli ett h-vete när vi väl ska sluta med det.
I natt vaknade M vid 05 och var hungrig, trodde att hon skulle vakna tidigare i och med att hon hade somnat vid 18. Men jag lyckades få henne att somna om, hon brukar ju inte vilja somna om när hon har sovit sina 11 timmar men det gick. Kändes som en stor vinst för jag gick inte och la mig förren halv ett.
Lägg ett skambud Linnea  
 , står att tillträde är 1 november och det har ju redan varit. De kanske har satt ett lite för högt pris och inte fått sålt det. Fast det finns kanske en gräns på hur lågt pris man faktiskt kan säga.
Tack för receptet Kajsa!
Lotta; Ja det kädes som han hade något på gång  
 ! Tack själva för idag  
 .
Nej vad tråkigt att höra att Alexander har fått hjärnhinneinflammation. Vad hemskt att känna att man inte får någon kontakt, tur att de verkar ha kommit in i tid. Hoppas han svarar bra på medicinen. Många kramar till Mica och hennes familj. 
Alex; Ha det så trevligt på er bröllopsdag. Det huset kommer ni att kunna göra jättefint, men badrummet ser ju inte ut att vara gjort något på länge. Det såg nästan ut som det skulle kunna vara en fuktskada i dushen. Härligt med fyra sovrum och det var bra planering tycker jag.
Carina; Jobbigt att känna sig lite deppig efter resan. Känner igen känslan jag med, man vill ju egentligen kunna leva på resan ett tag och inte känna sig så deppig. Brukar ju kännas som en evighet till nästa gång, tycker det brukar kännas bättre om man kan planera en ny resa eller något annat kul på en gång.
Skickade julkort till alla som jag kunde hitta adress till. Brukar aldrig skicka julkort men i år blev det av, så i år har vi terroriserat många med fotojulkort på Molly. Linda hoppas att jag inte utsatte din man för värsta kräkattacken nu när jag skickade ett fotojulkort till er  
 .