Inlägg från: Meemmee |Visa alla inlägg
  • Meemmee

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Tack Linda, Casper och Alexander för att vi fick komma till er idag
    (¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯)
  • Meemmee

Och det va jätte kyl att träffa så många av er idag Måste göras oftare

• Meemmee
    Maria: Jätte fina tårtor! Duktig du är! Själv beställer jag ju av pappa Tar den enkla vägen! Orkar inte stå med maten PLUS tårtan då vi ska hyra lokal när Evi fyller år

Kajsa: Vi kommer gärna Jätte fina bilder! Haha och min "lilla" linslus kom med på bild haha

Alice: Zoran hjälper mig med allt! Om Evi vaknar på natten så är jag kvar i rummet och tröstar tills Zoran kommer tillbaka med vällingflaskan i högsta hugg!

Linda: Nämen usch stackars lilla Flippan och oroliga mamman också såklart Hoppas det blir bättre nu när hon fått behålla något åtminstone!

Linnea: Förstår att det måste kännas trist, och jag tycker att du har varit så duktig och stark som har orkat så här länge

Nu ska jag gå och jobba tjejer!

PUSS på er
  • Meemmee
    Linda: Krya på er

Kajsa: Vi har stor handlat och nu ska jag gå o träna, kan ju lugnt påstå att jag inte är lockad att gå till vagnen Fy

Jenny: Du är ju duktig som kan skriva så bra, har också försökt med att inte behöva titta och nu tuittar jag bara ibland, men det blir ju lite extra bokstäver här och där
  • Meemmee

Jag äter ju inget sött, så jag kan äta lunch hemma och är nöjd om jag får en kopp kaffe när vi kommer

• Meemmee

BVC rapport:
    Längd 78
    vikt 11,5 haha 1 kg mindre än jag trodde, men då sa BM att med kläder och blöja på så blir det ju 12,5
    Huvudomfång:48,5

Min stora tjeja nu ska vi inte dit försen i aug igen.. Lite väl länge tycker jag så jag ska gå och väga och mäta lite då o då iallafall

Mica: Idag blir våra 11 måander :-O Helt otroligt va tiden går fort alltså

• Meemmee
    Carina & Maria: Jag ahde ju inte varit där sen i mitten av september så det av ju 4 månader sen, och nu sa hon att vi skulle ses i augusti för att Evelina växer längs sin kurva på allt, plus att hon äter och sover bra så hon sa att det inte fanns någon anledning att ses tills dess Men vikten o längden ska jag gå o kolla iallfall är ju ett rum där som kan gå in själv i
  • Meemmee
    Alex: Krya på sig kram till Benji! Den overallen va inte lite frän den Shit va cool

Maria: Jag kommer gärna på party

Mica: Visst är afro helt underbart Dansar salsaaerobics varje tisdag, kanske vore nått för dig mamacita Har ni det på erat gym?

Jenny: Krya på kram till Inez också
    Nu hoppas jag att det inte blir några fler sjuka mammor pappor och bebbar!
  • Meemmee
    Kajsa: Jag och Lollan (min gympolareoch trogne barndomsvän) kommer på torsdag och tjoar och shimmar i gehör till dig
  • Meemmee

Kajsa: Evelina slocknade precis Hon kommer minst sova till halv ett kanske t.o.m ett så vi stannar hemma, kommer ju inte avra hos dig försen vid halv 2-2 annars och det blir ju lite sent... Vi ses ju imorn på gymmet iallafall

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV