Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Ojojoj vilken klump jag får i bröstet nu!
Detta att det känns som något tar slut liksom!
HAde ju sån ångest då Rasmus bara var några månader - ville stanna tiden...
Nästa ångest kom då jag slutade amma och sen var det nått nytt hela tiden - han kröp han stod upp han åt riktig mat!
Sen så jag började jobba - vojnevojne!
MEn allt ordnade sig ju så fint!
DEnna ångest har nu blivit glädje över att upptäcka livet tillsammans och se hans lycka varje dag!
MEn nu kom det tillbaka - detta året (ett och ett halvt) av ledighet är snart till ända för de flesta av oss och hur blir det då?
KOmmer vi aldrig träffas då?
Kommer vi bara titta in här ibland och säga nått och sen när tråden försvinner - kommer då någon skapa en ny?
Nej baske mig vi får se till att vi håller kontakten!
1 års kalas låter ju toppen!
Linnea - vad tråkigt att ni har så jobbigt!
Sen kommer jag va fikasugen mån-tisdag var vecka till efter sommaren!!!  
  Mig kan du lite på då iallafall!
Nu har penicillinet satt sig påmagen och jag får springa i ett kör - blir så var gång jag äter det!
HAlsen är bättre - dock har jag lika ont i munnen av sår så imorgon ska jag ringa till vc om samma sak kvarstår!
En på apoteket sa idag att läkaren borde skrivit ut bedövning iform av munsköj till mig direkt för jag har ju sååååå jääävla ont!
Idag har jag ätit 2 grillkorvar och lite mos som jag grät mig igenom!
JAG BLIR GALEN!!!!
MEn Rasmus han är som en speedad pundare!
Igår och idag sov han bara en halvtimma på förmiddagen under tvång - sen har han lekt och varit glad!!!!
Vaknar 5-5.30 och somnar bara för att vi lägger honom vid 19 annars kunde han säkert va vaken till 21 - sku int förvåna mig!!!!
Fattar ingenting!!! Haha
SKulle ju vara underbart om man själv var på top liksom!
Jaha imorn är det dax för pappa att jobba en dag och sen hemma igen! JAg är nämligen ledig tors och fred - tog lite lyxledigt! Hihihih
MEn på måndag kommer det stora vemodet - januari nytt år och VANLIG vardag!
Jaja tur man har er!

Kram och sov gott!

Grattis Axel på din 3 årsdag!!!!