Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Oj vad ni skriver! :)
Linnéa: GÖTT att få resan i present! 
Thailand lät ju inte heller helt fel Carina...mmmm. Vill åxå! 
Vi har ju bestämt att vi ska åka någonstans under 2009 för att fira våra 30-årsdagar och nu igår blev det bestämt att vi åker till Kreta med svärföräldrarna i aug/sept! Jättekul!
Vi hade först pratat om att åka till Asien men det får nog vänta tills Filippa är äldre och sitter i eget säte, ooooorkar inte hålla henne i knät så lång tid. Tyckte flygresan till och från Luleå var enough...hon vägrade sitta stilla en sekund. 
Lotta: Smörj in tandköttet med flytande alvedon, det hjälper åtminstone för stunden så att han får ro att somna. Stackarn!
Nu är vi i Muppsala och hälsar på farmor och farfar. Filippa har det senaste dygnet ramlat och slagit bakhuvudet två gånger, stackarn har alldeles bucklig skalle numera;) Nu hittade hon mig, attans..jag som tyckte jag gömde mig så bra härinne i datarummet. 
Hoppas ni får ett fint nyårsfirande allihopa, här blir det lugnt med god mat och dryck. Förhoppningsvis kläcker svägerskan ut sin bebis på typ tidig nyårsdagsmorgon, då hinner vi träffa nytillskottet innan vi åker hem senare den dagen;)