Går du runt näck hemma? kvinna!
hur gör du?
hur gör du?
Nja i bh o trosor, bor mitt i skogen utan grannar. Badar bastu o badar i sjön helt näck!
Det händer att jag gör det, trots att vi har god insyn, brukar inte tänka på det när jag går runt i mitt eget hem ( att någon kan se in menar jag). Mest är det när jag går från badrummet för att sätta på mig kläder, då kommer jag ofta på att jag ska göra skaer, som plocka undan en kopp som står framme.
Har nog "visat" upp mig för rätt många som går förbi här (har en gångväg rätt nära fönsterna).
Nu senast " visade" jag upp mig rejät för några som arbetade med att sköta om gångvägen. Hade duschat och telegonen ringer så jag går till matrummet där den ligger med bara en handduk till håret,står där en bra stund och torkar håret har ryggen motser då att en tidning ramlat ner från bordet, böjer mig ner och plockar upp dem. Det är när jag reser mig upp som jag vider på mig och får då syn på några killar hängandes på sina spadar. Men det är sånt som händer.
De flinade jag gjorde en hälsning tillbaka och sen forsate de med att röja undan snön.
Annars går jag nog i troser bh, linne eller neglige
japp. hängpattarna flängandes och volangerna sladdrandes. Insyn har jag också men det bjuder jag på! (vem som nu skulle vilja titta mer än 10 sekunder. *asg*)
Ja lite ot så är jag världens mest frusna människa o klarar inte av att bada ens på sommaren men nu har jag lyckats komma ner i sjön fast det bara var ett par plus i vattnet o -7 ute!! Ja efter bastu då
Inte helt näck, men väl i bara trosor och BH.
På morron ja, bor mitt ute i skogen, dock med insyn från vägen. Så jag gissar att mången taxichaffisar beundrat min gropiga röv om mornarna.
Jodå det händer rätt ofta.
Mest tidig morgon eller sen kväll, men vi har inte så värst mycket insyn.
I somras badade jag näck varje morgon efter morgonpromenaden. Visade upp mig för ett antal campare (det är alltid nån som tältar på ön tvärs över från vår brygga...) men det sket jag i!
Nej, det gör jag inte. Dels för att jag har insyn från husets alla fönster, men också för att jag inte är helt bekväm med att spankulera omkring näck.
Endast de varma månaderna *s*
Nu skulle jag ha frusit ihjäl även om elementen är på. Är rikitigt frusen av mig.