• MalinNilssson

Barnvagnstäcke?

Hej!

Har fått ett problem, jag har glömt att köpa ett barnvagnstäcke.. Hur kan jag vara så korkad och glömma de?

Någon som vet vart man kan köpa ett vagnstäcke?
    Gärna med mönster. Vill inte bara ha ett vit, utan gärna med typ nalle puh på..
    Någon som kan hjälpa mig?

Ha de bra!
    Kram Malin

• Svar på tråden Barnvagnstäcke?
  • FrökenFreja

man MÅSTE ju faktiskt inte ha ett barnvagnstäcke, (du ska ju givetvis köpa ett om du känner att verkligen behöver och vill). Jag använde aldrig det, tyckte det blev för varmt och klumpigt med overall, mjuklift och täcke på vintern. Någon filt har du väl kanske, i flecce eller så?

Annars har väl säkert Babyproffsen/Babyland vagnstäcke.

• MalinNilssson

Joo, men ja vill ha de.. Eller va ja ska säga..
    Ja bor precis vid havet och de blåser svin kallt här så de känns som ja måste skaffa ett..
    Jag har ingen mjuklift utan de e en stor hårdlift så de e mycke plats för ett täcke..

Joo dom på babyproffsen har men de e bara vit.. Vill ha något me mönster på..
    Bara för att jag har fått många "vika över lakan" av mamma. Sådana som dom hade för 20år sen..

Ha de bra!
    Kram

• plittel

googla på babytäcke så hittar du säkert massa sidor =) lycka till

• MrsCharlotte

Köp ett täcke på babyproffsen eller nåt och så köper du påslakan med nalle puh Det är nog lättare att hitta än ett täcke med nalle puh..

• MalinNilssson

Joo har funderat på att göra de..
    De får nog bli så iallafall..

• Nillita

Jag vet att coop forum har vagntäcka... men dom är vita och man ska köpa örngott och påslakan till..
    Alltid finns på deras baby / barn avdelning...

Svar på tråden Barnvagnstäcke?