• mandelblomma

Ja kan inte hjälpa hur ja känner

Misses skrev 2008-11-28 20:56:13 följande:
    De går inte, han tjatar till han får de han vill, han kan tjata 30 min minst vid varje middag minst
    men hur gammal är han?
  • mandelblomma

men det låter som detkanske står för något annat egentligen, kanske är du inte ens medveten om vad själv.
    För att vara så irriterad/ tycka så illa om en 4 åring att man är beredd att bryta upp från sin man som man har barn med för att barnet babblar mycket låter faktiskt lite märkligt i mina äron.
    Du är vuxen och han är fyra år, du får ställa dina känslor åt sidan helt enkelt...det är nog svårare för han än för dig!

• mandelblomma
    Misses skrev 2008-11-28 21:45:51 följande:
    Jag tycker inte illa om honom men de blir för mkt för mig, O jag har inte barn med min sambo.men de blir för mkt, man orkar inte med helt enkelt, att vakna varje dag av ett barn som gnäller o sen orka jobba heltid, ta hand om min dotter, laga mat o sköta all annan markservice, dessutom va glad o gulllig, de går helt enkelt inte ihop
    men varför sköter du alla markservice och lagar all mat?
    Delar ni inte vad som ska göras hemma?
  • mandelblomma
    Misses skrev 2008-11-30 21:07:09 följande:
    Oftast inte eftersom de är jag som jobbar kortast tid o anser då att ja kan stå för merparten av markservicen.men de va inte de tråden handlade om
    Du bad om råd och du utrycker att du inte orkar sköta all markservise, vara gullig, jobba heltid och ta hand om barnen...låter som en väldig sned arbetsfördelning om ni båda jobbar 100% tycker jag.
Svar på tråden Ja kan inte hjälpa hur ja känner