• studentbruttan29

Ditt favorituttryck? (dvs uttryck du ofta använder, t.ex. som "shit pomfritt" osv)

Själv säger jag (konstigt nog) vääääldigt ofta just nu "Jaaaahopp, så kan det gå"!
    Som svar på allt!!

Mycket irriterande!

• Svar på tråden Ditt favorituttryck? (dvs uttryck du ofta använder, t.ex. som "shit pomfritt" osv)
  • onetwothree

Jag sätter nästan alltid "dö-" framför adjektiv... låter lite morbid kanske, men dökul, dötråkigt, dösnabb och så vidare. Låter helt förskräckligt
    Attans bananas är en annan favorit

• Dino78

Ojojoj...jag har en hel drös är jag rädd.

Det där fåniga engelska uttrycker som hugh Grant slänger sig med i Notting Hill, hur man nu stavar till det (Oopsie daisies) säger jag för ofta.

TJONG är med ett ord som jag missbrukar (Berättar nåt och avslutar med "Tjong, och så låg han där på marken!", "Tjong och så var bullarna klara!", "Tjong och så ringde telefonen)

Herre min je och GAH är två andra...

Kommer inte på fler just nu.

DIF i själ och hjärta
  • mylife2

Amen herregud! Och jag är inte ett smack kristen..
    När ungarna berättar roliga saker eller andra berättelser så brukar jag säga "Skoja papegoja".. det blir tokiga på mig!

• Miss Skellington

Oh my! Sure thing. Whaat! Skulle inte tro det! (med mycket överlägsen ton). Förbannat! eller Förbannelse! och min värmländska favorit: Tåcken dret.

• Piipen

* Men Bajs..
    * Men Malaaaaaria
    * Typ, Asså, Amen

Ganska störande med dessa uttryck :)
    Men hos mig är allt Malaria

• mrs Elliott

hujedamej...är ett annat.
    och uschiamej samt ,tjo va det var livat

• YokohamaNr2

Jag säger alldeles för ofta
    Är det så? fast med stockholms-uttal E're så

Sen brukar jag säga
    'Narrow shoots no rabbit' speciellt användbart när man spelar spel

• Meduziz

"Määäääh!"
    Det säger jag ofta!
    Skriver det (irriterande nog) ofta också.

Mitt hjärta bubblar som poprocks i cola!
Svar på tråden Ditt favorituttryck? (dvs uttryck du ofta använder, t.ex. som "shit pomfritt" osv)