• yasmino06

Vid vilken ålder slutade ni använda body på era barn?

Som rubriken lyder,vid vilken ålder slutade ni att använda body på era barn?

Själv slutade jag sätta på min dotter body när hon var kring 2 år och tänker sluta nu lite tidigare med sonen han är 19 mån.

• Svar på tråden Vid vilken ålder slutade ni använda body på era barn?
  • Anna i Hult

När de börjat potträna vid lite över två år. Fram tills dess är body mycket praktiskt, sedan MYCKET opraktiskt.

• Lilla  Bebisen

efter strl 74-80 tycker jag de ser jätte dumt ut.. min dotter har 80 nu men inga bodys. hon blir 2 år i januari.

• måntroll

använder nästan aldrig body längre, hon är 8 månader,, slutade nog när hon va runt 5-6 månader,,

• fru Ingeborg

snabb på tangenter
    Jag använder body nu på vintern under då det känns varmare.. Han fyller 2 i januari... är uppe på strl 86

• SchumiFerrari
    SchumiFerrari skrev 2008-11-29 12:11:16 följande:
    kommer sluta använda body på min son när vi börjar potträna honom. Jobbigt som bara den som personal...
    tryckte för fort.. jobbigt som personal på förskolan med pottränande barn som har body..
  • Lucky

När hon slutade använda blöja, strax efter 2år...
    Vinterbarn som hon är tyckte jag det var skönt utan glipor vid magen!

• elvinaOstefan

Vill ha bodys så länge som möjligt, men sonen har strl 92-98 (ett år gammal). Så skulel gissa på att han kan ha det till 1,5 - max 2år innan han vuxit alla dom största strl.

Devin, det finaste vi har ♥
  • konkelbär

Lilla Bebisen skrev 2008-11-29 12:05:03 följande:

efter strl 74-80 tycker jag de ser jätte dumt ut.. min dotter har 80 nu men inga bodys. hon blir 2 år i januari.
    Min dotter fyller 1 år om en vecka och har stl. 80 nu
Svar på tråden Vid vilken ålder slutade ni använda body på era barn?