• HelleGbg

Trött i vecka 26??

Vet ej om jag har infektion i kroppen eller vad det är..Men jag är så sjukt trött..kan somna gåendes och ståendes...på alla håll och kanter( känns det som)
    mår även illa....
    Är det fler än jag?? Så man vet om man är normal....?
    Kan tillägga att mitt blodvärde i torsdags var bra......

• Svar på tråden Trött i vecka 26??
  • gustafssons

har gått 26 veckor igår. Är oxå fruktanskvärt trött. Orkar inte ens ha min stoa tös som är 2 år i januari nu
    Mitt HB va lågt, men inte för lågt.. sen kanske det är mörkret och vädret oxå..

När är du beräknad?

• HelleGbg

11 mars.....har just gått in i v 26....
    så de kanske är ett tillstånd man ska vara lite trött pådå???
    eller så hade min bm blandat ihop testresultaten....

äter du niferex eller nåt liknande nu då??

• gustafssons

ja jag äter dem..men de vill inte hjälpa riktigt bor du i gbg?

Jag är beräknad den 6/3 men jag får inte gå över mer än 1 vecka om det ser bra ut... så jag vet att jag högst kommer att gå 14 veckor till i alla fall...
    Man får se..ljuset
    Jag va jättetrött hela förra graviditeten, fast hb va bra.. så har du otur som jag så är du det resten av grav.. man blir ju inte lättare

• HelleGbg

japp,bor i gbg.. du med?
    varför får du inte gå över???
    så man kan alltså vara trött o ha hyffsat ok hb????
    nä..att man är lätt är ju synd att säga..

• gustafssons

Jag bor i stenungsund
    Jo jag har diabetes, så eftersom moderkakan slutar fungera tillslut, blir det farligt om beben är kvar i magen för länge.
    Det är ju ganska skönt att veta.. sisst blev jag igångsatt v.38+0, men det slutade i akutsnitt...så jag hoppas på en bättre förlossning denna gång..

Det blir inte på Näl denna gång, det blir på Östra spec.förlossning.
    Var åker ni?

nä...har gått upp 17 kg

• HelleGbg

åh diabetes..inte grav diabetes,utan vanlig? jobbigt,,ja då blir de östar spec...där födde jag sonen -04..kalas bra är dom där!!!
    hoppas du slipper akutsnitt nästa gång!

vi åker till östra igen....inte spec då...utan vanliga...
    får man fråga varför du blev akutsnittad sist??? när var det?

• gustafssons

ja det är "vanlig" diabetes
    Lillans hjärtljud sjönk, å fick dåligt med syre.. tog för lång tid att öppnas ja vill inte va med om det igen..
    Det va januari 07.
    Varför födde du sonen på spec?

• HelleGbg

nä de förstår jag...men de går säkert bra denna gång!!! dom säger ju att andra gången går fortare...

jag hade för lite fostervatten sa dom,och de gjorde en hinnsvepning utan att jag visste om det( åkte in för blödning) och efter en pyttestund kom värkarna...och det var på specialen..men var en normalförlossning om man säger....

eller vill du snittas igen? Fast inte akut då?

• gustafssons

ok. ja det va ju bra att det ändå va en "normal" förlossning.

Nä... snittas? frivilligt?? man är dum om man gör det frivillligt..Nä jag kommer inte att ge tillåtelse denna gång till op. naturen får ha sin gång iställe för nått annat.

• gustafssons

Det är bättre om naturen får ha sin gång om det skulle vara  nått.

Svar på tråden Trött i vecka 26??