• Nina 78

Mugghållare för vagnen

Har sett nåra som går omkring med vagnar som har en mugghållare på handtaget, alltså som en bricka med 2 hål där man kan sätta muggar...., sån MÅSTE jag ha!

Men vart köper man dom? Och passar dom till alla vagnar?

• Svar på tråden Mugghållare för vagnen
  • invo

En del vagnar är de ju "inbyggt" på... Det finns mugghållare för en mugg att köpa på Waynes coffee.

• Bromölla

jag tror inte det går at köpa löst så(fast jag vet inte) Dom jag sett har liksom tillhört just den vagnen, som hon i ovan länk visar. tror bara det passa den vagnen den är gjord till.

• snart tre

Waynes Coffe säljer sådana - men det är inte säkert att de passar alla vagnar. Har ni en Bugaboo gör de i alla fall inte det - såg att en annan Bugabooägare sade det i en annan tråd. Så vi kan inte skaffa någon heller...snyft!

• Thyra

Vet att dom säljer mugg hållare på Babyland ( min kompis har en sådan )

• Leaaa

Jag köte en på vanlig barnaffär fast den e som en nätkasse å så har den högst upp fickor som man kan ha flaskor i. Hur bra som helst! Passar alla vagnar då den har snören som knyts om vagnen...

• clary

Jag köpte en mugg-flaskhållare på Babyland, som man sätter fast på "ramen" på vagnen. Passar nog alla vagnar, den var så lätt och flexibel att sätta fast. Ser dock inte ut som den på bilden ovan, utan är som en "stor mugg", som man ställer flaskan/muggen i..

• LinaT

Vad olika man kan vilja! Ett av mina största krav då vi skulle köpa sulky var att den INTE INTE INTE fick ha någon töntig, meningslös (enligt mig då förstås ) mugghållare! Jag är helallergisk mot allt sådant. Hittade en jättebra sulky -utan mugghållare...

Lycka till i jakten på mugghållare ni andra!

Svar på tråden Mugghållare för vagnen