Trollet i skogen skrev 2008-12-09 15:40:07 följande:
Mödomshinnan kan dessutom spräckas tex när du sportar, eller rider på en häst. Eller ramlar på kill-cykeln stång! Har inget med oskuld att göra!! Klart du haft sex! Lesbisk sex! Härligt! Nu behöver du bara våga vara på mottagar sidan också, det är sjukt härligt! När ska ni träffas igen??
[/citat]
nu har det gått nästan en månad sen vi hamnade i säng med varandra...efteråt och innan hade vi några /typ/ dejter...lite kyssar och hångel typ. men nu har vi inte setts på ett tag, förlorat kontakten lite grann. det är mycket som händer i skolan och så innan lovet och vi hinner inte ses. jag är fortfarande intresserad av henne men vet inte hur hon känner för mig.
Styrdans skrev 2008-12-09 16:45:58 följande:
[citat]
Du har haft en sexuell kontakt. Ett sexuellt möte. Du har inte utforskat alla möjligheter men du har börjat. Det finns många steg att ta och säkert är det inte så att alla är intresserade av att ta alla steg. För dig var det viktigt att sätta etikett på det du har gjort. Har du din oskuld kvar? Det här är ju ingen exakt vetenskap utan det finns en massa tyckande. Penetrerande sex har du inte varit med om men du har gett en annan människa orgasm. Helt oerfaren är du alltså inte nu men du har vissa erfarenheter kvar. Vad är det som gör att du frågar? Hur gammal är du?
jag frågar för att jag vill veta hur man bestämmer sånt typ... jag är 16. hon är äldre.