• Alvi

Har ni egna handdukar att använda efter dusch, eller tar ni första bästa torra tillgängliga?

Inspirerad av min egen tråd om vem som ska göra vad med handduken efter dusch, under "Relationer" här under Allmänna rubriker...

Hur är just ert handduksystem!?

Once you try menskopp you´ll never go back!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni egna handdukar att använda efter dusch, eller tar ni första bästa torra tillgängliga?
  • La Lola

Såklart har vi separata badlakan.

Som sen efter tvätt kan bli någon annans.

*mamma till Alma 8½ år, BF i mars med nr 2 (efter 3 års försökande)*
  • Butterscotch

Vi har personliga handdukar på så vis att vi aldrig använder varandras. Men inte personliga på så vis att det bara finns en speciell handduk som duger, utan vi tar nya ur garderoben när det är dags att byta.

Alternativ 2 röstade jag på.

• hippiegirl

vi har varsin, men ibland om någon av oss glömt ta in en ny efter slängd i tvätten, kan vi ta varandras.

• Sagofe

Vi har våra egna, efter tvätten kanske vi använder "varandras". Matchar handdukarna, så då är det lite svårt att veta vilket man använde förra gången när man tar ut dem ur maskinen

• miss nöjd

Vi hänger en handuk var vid duschen och tar vilken som när vi duschat sen. Tar den torra.
    Man nyttjar dem ju EFTER dusch- och meningen med duscha är väl att man blir ren??? Och hur som helst, kan jag ha svettig sex med min man så nog 17 kan jag torka mig med en handuk han använt innan...

• Raka Pungen

Vi har väl egentligen våra personliga som är personliga tills de hamnar i tvätten igen. Fast i praktiken blir det inte så, då tar jag bara den som är närmast eller torrast. Man är ju ändå ren när man torkar sig, och jag har ju varit över hela hans kropp redan så det spelar ju ingen roll

• Alvi
    miss nöjd skrev 2008-11-30 20:31:25 följande:
     Man nyttjar dem ju EFTER dusch- och meningen med duscha är väl att man blir ren??? Och hur som helst, kan jag ha svettig sex med min man så nog 17 kan jag torka mig med en handuk han använt innan...
    Hihihi, eller hur...
    Once you try menskopp you´ll never go back!
Svar på tråden Har ni egna handdukar att använda efter dusch, eller tar ni första bästa torra tillgängliga?